-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 14 Januari 2013

SYABAS BIARLAH BEBAS

PEMBACA

Air...seperti mana badan kita perlukan air, begitu juga dalam kehidupan......semuanya memerlukan  air untuk hidup ,bukan kita saja malah haiwan dan tanaman juga perlukan air. 

Apabila melihat dan membaca apa yang berlaku diantara pihak pembekal air Syabas, kerajaan Negeri, kerajaan Pusat dan rintihan rakyat yang menderita kerana tiada air, kita harus berpihak dibumi yang nyata. Isu air tidak boleh dipolitikkan kerana air adalah keperluan yang mesti ada ....negara kita bukan Singapura yang memerlukan air dari kita...kita ada air sendiri....tapi kenapa ianya menjadi masalah??

Adakah ada tangan tangan tertentu yang sedang menjadikan rakyat sebagai korban demi kepentingan politik? Harus diingat, segala ruang maklumat yang semakin mudah dan cepat ini ....tidak mudah untuk rakyat terpedaya dengan pelbagai dakyah dan dakwah untuk kepentingan politik. Janganlah sampai suatu masa nanti  RAKYAT PULA KORBANkan sebuah parti politik kerana SILAP PERCATURAN ! 

Jika rasa membara kerana air...jiwa lebih membara apabila Ong Tee Keat dihalang untuk melihat apa yang berlaku di rumah Pam di Wangsa Maju(Rujuk sini) ....Adakah ada agenda tersembunyi ? Rasanya tidak pernah lagi terjadi ahli politik dari parti komponen sendiri tidak dibenarkan untuk melihat apa yang berlaku?? 

Ingatlah ...Syabas boleh berselindung...tapi rakyat tidak boleh SABAR....jika ia meledak Syabas bakal Terbabas .......

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.