-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 16 Januari 2013

PERCAYA ATAU TIDAK.. INILAH REALITINYA

PEMBACA


Kucing telah hidup bersama manusia sekurangnya sejak 3500 tahun yang lalu. Keika itu orang Mesir kuno telah menggunakan kucing untuk mengusir tikus dan haiwan lain yang merosakkan tanaman mereka. Namun, percaya atau tidak, hanya terdapat 1% populasi kucing di dunia ini yang termasuk susur galur kucing ras. Kini yang tinggal sisanya adalah kucing hasil percampuran dari berbagai baka yang kita sebut sebagai kucing kampung. Kerana itu kucing ras adalah termasuk didlm golongan kucing yang sering dicari dan sangat mahal harganya..

Editor: Daun misai kucing berkhasiat untuk memperbaiki saluran kencing dan buah pinggang bagi mengelakkan penyakit batu karang.. Tapi kan.. Kalau nak elak dari kawan-kawan kaki kencing camana pulok ek?

Sebelas peratus dari bongkahan ais berada diatas permukaan air dan selebihnya tenggelam doibawah permukaan air. Kenyataan tersebut membuat gunung ais yang terapung dilaut sangat membahayakan terutamanya pada kapal-kapal yang sedang belayar. Hal ini terbukti berikutan tragedi kapal Titanic yang karam pada tahun 1912. Kapal besar yang "tidak mungkin tenggelam" itu telah tenggelam dilaut Atlantik Utara setelah berlanggar dengan sebuah gunung ais.

Editor: untung sabut timbul.. Untung batu tenggelam... Untung kompeni???? Encik boss lah kayo... Ho ho ho!

                    Editor  Mysury  Nur



Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.