-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 3 Januari 2013

AKU TAK TIPU LAAAAA

PEMBACA

" Mu ni macam tahu tahu saja aku nak telefon"

" Mu nak telepong aku ke takdi? Ok...ok mu telepong smula"

" Huh!! Jimat kredit natang niii...Aku nok minta tolong mu ni"

" Hahaha...bukang jimat, tapi kredit aku tinggal seposeng jeng...Mu nak minta tolong apa? Aku pong nak minta tolong mu gak niii".

" Pulok dohh!! Kebetulang kita ni, aku minta tolong mu... mu minta tolong aku...pah apa dia masalah muu".

" Gini...lori aku habis minyakk kat Km33 Jalan ubi..tolong aku belikang minyak ".

" Pulok dohh! Tayar kete aku tercabut tak diii...camne aku nok tolong munggg"

" Huh! Wat lawak biar molek kawang...nok tipu pong biar patut padang, munasabah tayar boleh tercabutt tengah jalang".

" Weii! Aku dok tipu laa...sungguh nii, tayar aku cabut kat trafik light Km12 Desa Anggerik ".

" Hahaha! Lawak mung niii...guana leh cabut tayar...hahaha"

" Natang ni gelak, tak di la aku nak racing dengang satria, press minyak kat trafik tu brommm! bromm!! pah aku tarik enbrek terus cabut tayar........malu akuu ...maluuu"

" Hahahaha!! Padang muka mung, kenari standed nak racing ngang satria ........hahaha! Dah sat gi aku gi ambik muu, mu tolong telefon Musa tolong datang sini".


****************

" Nasib baik mu bakal abang ipar akuu, kalau tidak tak hingin aku nak tolong muu, ni dah kali ke seratus kosong nam lori mu abis minyak"...

" Jangang la marah! Meter minyak aku kan rosakk, nak letak meter air SYABAS... karang mu samang lak ...hahaha".

"  Dah! Aku ada roadblok lagi ni...karang mengamuk ASP Misai.."

" Laaa! Bakpo pulok dok hidup lori ninggg!! Bateri kong pulokkk"

" Huh!! Bala ni...bala....Pah guane permasalahang mu nii"

" Guaner lagi...kena tolak la Musaaa......."

"HUHH!! HUHH!! Rosak imej PDRM macang niii......." 



Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULIAPA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.