-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 8 Januari 2013

AFDLIN SHAUKI DIHENTAM PEMINAT JOHAN

PEMBACA


Ingatkan Isu AJL (Anugerah Juara lagu ) saja yang hangat diperkatakan sekarang, rupanya ada lagi satu isu yang agak memeranjatkan semasa penulis berjalan jalan dan berhenti disatu blog.....Maaf penulis tak minat nak panjangkan isu nii...cukup sekadar apa yang penulis nak ulas dari apa yang telah dibaca dan difahami. 

Penat juga mencari apakah isunya,akhirnya penulis berjumpa posting yang dimaksudkan oleh blog tersebut. Disini anda lihat posting yang dibuat oleh Afdlin yang penulis copy paste untuk rujukan...biasalah tak ada bukti mana orang nak percaya.


Rata rata peminat Jozan marah walaupun secara dasarnya Afdlin tidak mensasarkan posting beliau itu kepada mana mana pihak terutama pada  Zizan dan Johan. Tapi itulah peminat,mereka yang memilih pelawak kegemaran mereka dan mereka lebih TERASA dari pelawak pelawak sendiri.

Mungkin ada benar jua apa yang diluahkan oleh Afdlin ,mutu lawak kosong yang tiada apa apa makna ,tetapi lawak beginilah yang lebih diminati oleh peminat ,lawak yang seakan akan sama inilah yang mampu membuat orang gembira dan ketawa terbahak bahak. 

Dan kita tak boleh menyalahkan peminat sebenarnya, sebab sebagai pelawak kita ditugaskan menghibur dan jika itu yang orang minat dan mampu ketawa kita terpaksa akur, seperti kata seorang pengomen di dalam gambar diatas........MESEJ ADA TAPI KURANG MENYENGAT .....Mungkin perlu diperbaiki disitu.

Sebagai peminat pula, kita juga jangan terlalu emosi dengan pujaan hati kita saja, pasti ada yang berbeza pendapat sebab TAK SEMUA ORANG SUKA KETAWA DAN TAK SEMUA ORANG SUKA MENANGIS ..........Lihat apa jadi pada Abon? Siapa sangka Juara Maharaja lawak Mega boleh tersingkir sebelum waktunya.......Itulah kehendak peminat ni tidak menentuuu dan bermusim .......


Photobucket

JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.