-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 4 Januari 2013

18SX- BILA ISTERI ANGKAT KATIL

PEMBACA

" Dah dah biar i yang angkat....U bukan kuat pun nak angkat sorang"

"Baba kan tak sihat....i boleh angkat lahhh"

"Jangan nak mengada! Karang patah pinggang rugi tak dapat ehem ehem...miahaha"

" Huh" 
Aku mencebik......dan membiarkan suamiku yang mesra dipanggil Baba untuk mengubah kedudukan katil, sengaja nak ubah kedudukannya kerana dah bosan..dan er..er..kata orang kalau kita ubah ubah kedudukan mood dan suasana romantik akan lebih terasa ...Ahaks! 

"Adehhh! Tak kan tengok saja..." Suami ku triba triba membuka mulut .

" Laaaa......Hawlawala....tadi kata boleh buat sorang"  Aku senyum dan kini giliran aku memulangkan paku buah keras pada suamiku.

" Itulah kuat la sangat! Lelaki ni cakap saja berani....masuk ladang..masuk hutan pergi memancing ....boleh sorang sorang....tapi kalau bab pergi klinik ........sedang patah kaki pun triba triba boleh berjalan....punyalah penakut!! " Aku mulakan membebel kerana memang habitat suaminya takut pergi klinik bila sakit....katanya nanti sembuhlah!! Tak elok pakai ubat selalu nanti badan jadi tak kuat...Huh!! Alasannnnnnnn

" HuH! Kesitu pulak pergiiiinyaaaa......" 

Alhamdulillah proses ubah suai bilik tidur dah selesai......Aku segera ke ruang tamu dan mula online FB.....pertamanya aku terlihat wall Shanim salah seorang orang kuat JomgelakFM........Segera aku memanggil Baba yang terbelik belik kakinya yang masih sakit .

"Tengok niii...kan ini bukti PEREMPUAN LEBIH KUAT dan TABAH DARI LELAKI"...

"HUH! Tak habis lagi ngan kes semalam..baiklah malam ni u tidur sorang...i nak tengok u takut takk? Malam ni malam Jumaat tauuu...banyak hantuuu...Hahahahaha " 
Kata baba sedang mengusik aku.......

" Ok...tapi jangan menyesal dan rasa RUGI ......." Godaku pula dengan senyuman penuh BERMAKNA dan paling menggoda..........bling! bling! 

Baba pandang aku dan tepuk dahi seakan menyesal dengan apa yang dikatanya tadi.......Dan ini BUKTI  lelaki makhluk yang lemah...... kan kan kan kan kan ....ahaks!



    Editor  Mysury  Nur.........


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.