-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 2 Disember 2012

RUGI DALAM JIMAT

PEMBACA

Apa yang dikatakan rugi dalam jimat? Baca dulu Adegan ini yang mungkin anda pernah alami.

" Anak aku sibuk nak beli laptop la Kasdor . ko ada port murah tak?

" Nak murah kat Low yatt la ,kat Rompin tempat kita ni harganya tinggi ".

" Dua biji tu nak kena beli ....dua dua anak aku dapat masuk Universiti".

"Eh! Kat Kuantan sekarang ada PC Fair, aku lupaa...memang murah ".

" Esok juga  sebelum petang aku gi Kuantan haha".

...........

" Terima kasih Kasdor, memang murah aku beli kat sana, dua biji laptop aku baru belanja RM1500/= ..."

"Wah!! Murah sangat tuuu...baru ke ?"

" Baru laa...siap ada jaminan lagi setahun ".

.............

" HAMPEH!!! Aku kena tipu dah Kasdor, laptop yang aku beli tu boleh pakai sebulan saja...lepas tu kong!! Dua dua pulak tuu".

" Pulok Dah!! Kan ada jaminan , telefon la syarikat tu ".

" Aku dah telefon ...tapi nombor tu KEDAI BUAT KERANDA ..binawe". 

" Ahaks........pulok Dah!!! ".

Sebelum kita membeli apa apa barangan kegunaan berasaskan eletronik pastikan 

- TEMPAT ATAU KEDAI YANG KITA HENDAK BELI ITU DEKAT DENGAN KEDIAMAN KITA. Mudah untuk sebarang urusan"MASALAH BERBANGKIT"

- Jika anda pergi ke mana mana Ekspo seperti PCFair ,PASTIKAN KEUJUDAN KEDAI tersebut, jangan beli dari penjual yang harganya TERLALU BEZA DENGAN HARGA PASARAN ......jangan beli dari penjual yang KEDAINYA CUMA PAYUNG DAN MEJA .......Biar belanja lebih sikit asal TIDAK RUGI.....

Paling penting........Jangan TENGOK PEREMPUAN SEKSI YANG JADI IKLAN BARANGAN...... sebab selain boleh dilempang oleh isteri atau kekasih anda  juga akan dilempang oleh MALAIKAT nanti.....


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.