-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 7 Disember 2012

JAGA JAGA DENGAN ANTI VIRUS

PEMBACA


Seperti tahun tahun sebelumnya, bulan 12 ini akan muncul pelbagai tawaran hebat sempena jualan habis tahun. Diantara produk dan barangan itu termasukkan perisian ANTI VIRUS. Anda akan lihat banyak laman web menjalankan promosi mereka baik dari laman sosial seperti Facebook dan Twitter . Kemungkinan juga anda akan terima email tentang promosi produk Anti Virus terbaru.

Apa yang ingin dikongsi ialah....perlunya kita ambil tahu dan bijak menilai setiap Anti Virus yang ditawarkan. Jangan mudah terpedaya dengan ayat........PERCUMA !! Setakat hari ini TIADA LAGI SATU SYARIKAT DALAM DUNIA NI YANG BERSUSAH PAYAH ,MENYELIDIK DAN KELUAR MODAL BUAT ANTI VIRUS DAN BERI ANDA PERCUMA~!!

Jika ada yang percuma pun cuma untuk tempoh tertentu....seperti 2 minggu atau 30 hari . Selepas itu anda perlu kemas kini dan membeli Anti Virus tersebut. 

TEKNIK JUALAN PAKAI DULU sebelum bayar ini memang BANYAK DIGUNAKAN UNTUK ANTI VIRUS.....Tidak kah teknik ini berisiko RUGI jika pengguna tak beli?? JIKA ANDA JAWAB YA......ANDA SILAP .......haha

Kenapa KEBANYAKANNYA ANTI VIRUS SAJA MENGGUNAKAN TEKNIK INI? 

-Pertama -Anti Virus itu akan bertukar jadi Virus jika anda tidak membelinya. Kalau syarikat tu boleh buat anti virus tak mustahil dia juga BOLEH BUAT VIRUS .

- Kedua- Setiap komputer perlukan Anti Virus terutama semasa berinternet. Anti virus juga mempunyai permintaan yang tinggi selain perisian Windows dan lainnya. 

Anda  dah tahu sebabnya, sekarang anda perlu tahu akibatnya .....jika anda tidak membeli ANTI VIRUS MEREKA SETELAH SELAMBER DIGUNAKAN...
Komputer anda akan jadi semakin lembab....Kemungkinan tidak dapat digunakan lagi , lebih teruk lagi banyak fail fail dan gambar gambar anda dalam komputer itu tidak DAPAT DISELAMATKAN AKIBAT menggunakan Anti virus ini? 

Untuk selamat dan yakin dengan ANTI Virus yang ditawarkan.......pilihlah yang berjenama dan dikenali seperti

KASPERSKY
NORTON
MCAFEE 
AVIRA

.....Anti Virus yang ditawarkan oleh mereka ini pula SEBENARNYA MURAH DAN MAMPU DIMILIKI.... Contohnya Kaspersky menawarkan  tidak sampai RM30 UNTUK DIGUNAKAN SELAMA SETAHUN . 
Dan jika diambil kira, kos UNTUK FORMAT SEBAB VIRUS TIDAK KURANG DARI RM40 untuk SEKALI FORMAT?? Mana lebih untung?? 



Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA 
AKU SEKSI KO PEDULI APA 
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI 
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI 
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG 
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.