-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 23 November 2012

TIDUR SEKATIL DENGAN ERRA ......Panas beb!

PEMBACA

Dua minggu kebelakang ni kecoh dengan perceraian Erra Fazira pelakon yang sentiasa cantik itu dengan suaminya Engku Emran. Betul ke ? Bukan Gosip ke? Macam macam cerita yang keluar ....tapi kita tak boleh salahkan Wartawan .....sebab

DAH MEMANG kerja Wartawan mahupun blogger nak mencari atau mencipta isu..Masa bercinta ,mereka sibuk suruh kawin , dah kawin mereka sibuk suruh cerai hahaha. Dah bercerai kata ada skandal sana sini, ianya tak akan habis KECUALI ADA AYAT POWER yang DIGUNAKAN!!


Oleh kerana SAKIT JIWA dengan Fitnah ini dan demi menyelamatkan keluarga bahagianya, Engku Imran mengeluarkan kenyataan berikut

“Demi Allah, isteri saya hanya Erra Fazira seorang. Kalau betul saya kahwin lagi, mestilah sekarang sudah ada gambar gambar upacara itu dikeluarkan di Internet”

“Saya pernah dengar pasal gosip ini sejak tahun lalu, tetapi saya anggap ia’nya tidak serius dan sebahagian mainan dunia hiburan,” ujar Engku Emran yang di’temui Harian Metro.


Haha, tak puas hati dengan kenyataan itu ,Engku Emran keluarkan AYAT POWER yang menyebabkan isu ni terus MATI.....apa ayat power itu?

Dan untuk pengetahuan semua, saya dan Erra masih tinggal sebumbung dan tidur sekatil,” tambah Engku Emran dalam kenyataan beliau..

Hahaha, bab tidur sekatil ni memang wartawan tak boleh konar dah miahahaha. 

Sabarlah Engku Emran,kalau ada lagi fitnah macam ni baling aja tungku atas kepala mereka haha.

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.