-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 22 November 2012

RASA NAK LEMPANG AJEEE..........

PEMBACA

Adaptasi Setahun yang lalu ..........

" Motor ko enjin hidup tu?". Tanya Ramli pada Rosli sambil hirup milo ais.

"BIARLAH......Tadi aku isi minyak penuh...saja nak kurangkan sikit ! Jawab Rosli sambil memesan Tea Ais limau selamber.

..........

" Ko tahu ,semalam Rahim kena kejar dengan bini dia sebab ada skandal dengan Rokiah, sampai tak cukup tanah dia lari hahaha.". Rosli mula bercerita.

" Elehh!! Nak nipu pun patut patut la kawan ". Ramli pula tidak percaya.

" Betul la, kalau ko tak percaya tanya Razak". Rosli yakinkan Ramli.

" Macam mana aku nak percaya, Mustahil sangat Rahim lari sampai tak cukup tanah...kan banyak lagi tanah ! Lainlah kalau tak cukup TENAGA .." Rahim menjawab menyebabkan Rosli tergaru garu kepalanya.

-----------------
" Aku dengar cerita Rahman kawan sekolah kita meninggal dunia petang semalam. " Rosli pula bercerita.

" Ko ni biar betul! Aku jumpa Rahman hari tu elok saja". Rahim terkejut.

" Betul!! Hal mati tak kan aku nak tipu.....kalau ko tak percaya cer telefon RAHMAN SENDIRI TANYA DIA  betul tak dia dah meninggal dunia,kalau iya malam ni boleh kita pergi Tahlil rumah dia". Kata Rosli cuba yakinkan Ramli .

"HUHHHHHHHH! MARAH RAHIM ......rasa nak LEMPANG AJEEEEEEEEE!! 

Photobucket 
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.