-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 28 November 2012

KECOH -DIJEMPUT AJAL MASA "KENDURI"

PEMBACA

"Eh! Tak pergi kenduri ke? ".

" Tak..."

"Apalah ko ni, kan kawan baik kita tu kawin hari ni ...".

" Malas la... ". 

" Pulok dah!! Hah! Ni berita sensasi ni...sebab isteri Ahmad tu bekas awek ko kan?".

" Bukan....Itu kisah lama........ ..dia tak jemput la".

"Ko ni biar betul , kawan baik satu ofis kesana kesini tak kan tak dijemput".

" Siapalah BERANI jemput aku ni Din...bukan saja kenduri ...nak jemput anak sedara balik sekolah pun tak dibenarkan....."

" Berat masalah ko niii......KENAPA PULOK!! Iyelah kan...aku baru seminggu kenal ko.

" Bapak aku cakap ni salah  pegawai pendaftaran masa daftar nama aku..."

'Pulok dah!! Aku kurang faham....." 

" Iyelah ..bapak aku nak letak nama lain, dia tulis nama lain. "

" Apa nama asal ...dan apa yang lain".

"Bapak aku nak letak nama MOHD AJALI ..tapi pegawai tu LUPA letak huruf I ".

"Masih tak faham...apa kaitan dengan kenduri lak".

"KO NI... Bayangkan kalau aku jemput anak sedara aku balik sekolah..mak dia tanya.....Siapa Jemput tadi ? Anak dia jawab......"DIJEMPUT AJAL ! ". 

Kenduri lak siapa BERANI JEMPUT AKU......." KO TAK JEMPUT AJAL DATANG KE?

Lebih haru lagi bila aku datang kenduri.....orang akan kata

HAAA...TU AJAL DAH DATANG!!!!!

Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

1 Mesej diterima:

hahaha..so funny..bunyi macam bahaya je pkai nama tu..

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.