-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 23 November 2012

Ini pasangan Khalwat itu?

PEMBACA

Baru baru ni kita kecoh la dengan isu KHALWAT Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr. Hassan Abd Rahman dengan pasangannya Wan Syarifah Noorazmanita Wan Hassan. Dr. Hassan ni memang kita rajinlah tengok rupa dia, tapi pasangannya ni agak susah sikit. Nasib baik Beritasemasa.com ada gambarnya.

Tapi bukan rupa dan kisah mereka berdua ni penulis nak ulas, yang penulis nak ulas ialah Sikap AWANG SELAMAT dari Utusan Malaysia yang seolah olah mahu MENSELAMATKAN mereka berdua ni dengan diberi peluang ke dua.

Betul , sedikit sebanyak pun kita ada prihatin dengan peluang ke dua kerana MUNGKIN ADA KISAH yang kita tak tahu, tapiiiiiiii ......macam mana dengan pandangan umum? Yang rata rata penulis baca komen TIDAK SETUJU mereka diberi peluang kedua.

Pada pandangan penulis , Letak jawatan itu lebih baik , jangan risaulah rezeki tu Allah yang bagi dan BALA yang mereka dapatpun dari Allah juga kan kan kan. 

Tengok contoh CHUA Soi Lek .....siapa sangka bekas Menteri Kesihatan ni yang lebih dikenali RAJA PORNO setelah VCD "ubat kuat dan sihat" beliau terbongkar  boleh jadi Presiden MCA .....Itulah kata orang disebalik EKSIDEN dapat jadi PRESIDEN hahahaha

Ke Guanerr? 

Photobucket 


JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

1 Mesej diterima:

NajiB pun main bini orang

Latest:

Kp kesihatan dilantik SEMULA

jika tak, JEW tak melaburkan sini

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.