-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 16 November 2012

ADEGAN LUCAH TAK SANGGUP DIBACA

PEMBACA

Amin seorang remaja belasan tahun. Bercinta pulok  dengan anak ketua kampung yang bernama AMINAH. Tapi sebagai ketua kampung yang mementingkan darjat , percintaan Amin dan Aminah pastilah tidak direstui , kena pulok Amin cuma bekerja sebagai Posmen . 

 Suatu hari, Ketua Kampung sangat angin satu badan...anaknya Aminah tidak pulang pulang ke rumah selepas habis belajar menjahit langsir di Butik Jinjit Pelamin milik VIP Shanim Jomgelakfm.  Puas Ketua Kampung mencari anaknya.....tidak juga berjumpa. Akhirnya Ketua Kampung pergi kerumah Amin kerana mungkin anaknya si Aminah berada bersama Amin dirumah Amin. 

Tengahari itu ,kebetulan Amin yang  baru pulang dari menternak ikan di sungai sedang menyiang ikan di siang hari bersama ibunya dan sebilah pisau. 

" Banyak dapat ikan hari ni Amin......" Tanya emak Amin sambil melihat kedalam bakul.

" Rezeki murah hari ni Mak...". Jawab Amin ringkas tanpa disedari yang Ketua Kampung dalam perjalanan kerumahnya.

" Amin....Ya Robbal Alaminnnnn" . Jawab Emaknya penuh kesyukuran dengan rezeki mereka hari itu.

" Kelar....Amin ....senang nak masak nanti." Emak Amin berpesan.

"  Apa mak". Tanya Amin keliru ....

" Kelar... Amin ......nanti pasti puas dan enak kita meratah sesame" Emaknya berkata lagi menyebabkan Ketua Kampung  yang sudah sampai terdengar dan terperanjat. Ketua kampung dah syak ......HUH!! ADA HUBUNGAN TERLARANG pasangan anak beranak niiiiiiii...... 

"CISSSSSSS!!! Sungguh tak ku duga .....ini perbuatan terkutuk kamu anak beranak ya Zubaidah !! " Sergah Ketua kampung selepas menerpa masuk ke rumah . Hilang niat asalnya untuk mencari anaknya Aminah disini........

" Apa ni Tok "......Tanya Amin kehairanan dengan aksi kurang sopan bakal mertuanya itu. Emak Amin pula kebetulan baru lepas mandi cuma mampu menutup badannya dengan tudung saji ...tak sangka Ketua Kampung terus menerpa seperti itu.

" HUH!! AKu dengar tadi......kamu bermain alat KELAMIN.......". Marah Ketua Kampung.

" Alat KELAMIN apanya tok........saya sedang menyiang ikan ni....emak pulok baru siap mandi .....mana buktinyaaa." Amin mempertahankan diri.

" Tadi emak kamu kata sedap meratah dan pasti puas alat Kelamin tu apa". Ketua Kampung tetap pertahankan dakwaannya sambil bersedia untuk memanggil orang kampung dengan mengetuk kuali milik emak Amin.

" Miahahahahaha......Aduhaiii Tok !!  Kalau iye pun benci kat kami sebab Amin berkawan dengan Aminah jangan lah buat fitnah tak betul.....Saya suruh Amin Kelar Ikan.....sebutannya JIKA DISEBUT LAJU AKAN JADI 

K E L A  M  I  N 

 ..........Ketua Kampung tak terkata!! Hahaha
Photobucket 
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.