-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 2 November 2012

18SX :Kalau boroi anak kontot?

PEMBACA

BILA LELAKI MENGUMPAT DAN MENCIPTA DOSA ......

Pagi tadi ,semasa minum ...penulis berbual dengan rakan pelbagai isu ...dari kisah menerbitkan tayar hinggalah kisah mencipta seluar . Sedang seronok mengumpat sakan pasal tayar ( Tak dosa kan mengumpat tayar haha) ..sambil berborak tu penulis bertanya.......

"Tadi aku lalu depan rumah Fauzi ...aku tengok dia asyik menung saja depan rumah..nak tegur takut dah lewat jumpa ko ni..".

" RAMLI yang kawin dengan perempuan cina tu ke?" Tanya rakan penulis.

" Iyelah! Ramli mana lagi...dia kan dah lama kawin...Tapi Alhamdulillah, baru baru ni  isteri dia mengandung. Tapi aku peliklah pasal dia menung lagi,entah-entah ada skandal nak pasang lain,bini dia ngandung...tu pasal dok menung tu ". Penulis bertanya.

"  Bukanlah!! Tak percaya aku si Ramli tu nak kawin lain kalau sebab anak..Aku tahu sebab apa si Ramli tu termenung dan jarang nak bersama kita sekarang ni".

" Hah! Ko ni macam tahu.....apa dia". 

" RAMLI TERMENUNG SEBAB DOK FIKIR DAN RISAU Anak dia lahir nanti HITAM KE PUTIH !!". Jawab Rakan penulis .....terus mengingatkan penulis yang  Ramli kulitnya badannya hitam tetapi berpeluang dapat kawin dengan gadis cina yang putih melepak!! 

Belum habis ketawa.....lalu pula Isteri Zainal bermotor sambil membawa anaknya pulang dari sekolah Tadika Kemas .

" Ha..Ko tengok anak anak si Zainal tu.....kecik kecik dan kontot kontot saja .....sedangkan Zainal dan isterinya badan mereka agak tinggi dan berisi .....ko tahu kenana?" Terus rakan penulis bertanya tak kala melihat isteri Zainal lalu tadi.

" La..itupun ko tahu..kenapa anak dia kecik kemetot?" 

" Sebab Zainal tu kan boroi!! " Jawab rakan penulis selamba.

"BOROI??? Apa kaitannya ". Penulis pelik.

" Hahaha.......apalah ko ni....Mestilah anak anak dia jadi kemetot sebab Ramli tak boleh MASUK HABIS!! ADA HALANGAN PADA PERUT..dia cecah sikit sikit saja anunya ituuuuuu......." 

HampeHHH~~~!!! 
Photobucket

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.