-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 12 Oktober 2012

AYAT MAUT Dewi Persik buat kita asyik asyik

PEMBACA

Dewi Persik mungkin tak popular mana  dalam negara kita jika ingin dikenali sebagai artis tetapi mungkin popular pada tubuh badan dan gaya seksinya..tengoklah aksi aksi ini yang bakal membuat lelali lelaki asyik hahaha.

Tetapi jangan salah anggap ,isu gambar seksi macam ni kat negara kita pun berkecamuk disana sini ,bukan setakat artis tapi bukan artis pun ada ...

Tapi apa yang hot sangat Dewi Persik ni hingga keluar artikel ini? 

Dalam temubual Dewi dengan majalah hiburan disana, Dewi berkata

"Saya sudah 2 tahun menjanda...Kalau saya pengin sesuatu (seks), saya juga punya sesuatu (alat bantu) yang bisa buat saya main," kata Dewi @Depe saat ditemui di Studio Hanggar, Pancoran, Jakarta Selatan.

Alat bantu tersebut sering dimanfaatkan Depe untuk membantu menghilangkan rasa sepi.

"Dan saya juga banyak mengumpulkan video-video yang saya suka, ya seperti itu, kita enggak boleh munafik kalau memang itu adanya. Yang pastinya itu benda mati (sex toys), maunya sih yang hidup. Tapi susah nantinya kalau yang hidup," tandasnya, seraya bercanda.

Kita nak salahkan siapa? Wartawan yang bertanya ke Dewi sendiri...DIHARAPKAN JANGAN ADA ARTIS NEGARA KITA BOLEH BERANI KELUAR KENYATAAN MAUT MACAM NI...Punoh!! 


 


Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.