-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 1 September 2012

KANTOI - Lelaki tunjuk punggung pada Perdana Menteri

PEMBACA
ARTIKEL INI BUKAN HENDAK MENYEBELAHI MANA MANA PIHAK TETAPI ADA BEBERAPA PERKARA PELIK YANG PERLU DAN MUNGKIN BOLEH KITA PERTIKAI  DAN FIKIRKAN BERSAMA
 
Dalam berpolitik kita kena bijak,berhemah dan pastilah jujur dalam apa juga perkara walaupun sekipas pandang kita akan rugi .......TETAPI percayalah KEJUJURAN itu akan membawa kita terus didepan, jika tidak MANA MUNGKIN Nabi Muhammad SAW  disenangi baik musuh mahupun lawan.

Isu gambar LELAKI TUNJUK PUNGUNG PADA WAJAH PERDANA MENTERI DAN ISTERINYA ADALAH SATU PERBUATAN YANG PERLU DIKUTUK DAN DIPANDANG HINA TAK KIRALAH YANG MELAKUKAN ITU DARI ALIRAN POLITIK MANA!! 

ADA BEBERAPA PERKARA PELIK TAPI MENARIK TENTANG GAMBAR NI ..


1) Gambar dan isu ini dimuat turun awalnya oleh siapa? Pihak Pakatan atau Barisan. Logiknya jika gambar ini diambil oleh Pakatan pastilah Pihak pakatan yang terlebih dahulu siarkannya dalam Media Internet bukan pihak Barisan .....

2) Perhatikan kasut yang dipakai oleh pemuda ini?? Siapakah yang biasa menggunakan kasut boot sebegitu?? MUSTAHIL PENOREH GETAH ..tetapi tidak mustahil ....Fikirlah sendiri

3) Kenapa rambut kusut  dan wajah pemuda itu berpaling ? Jika difikirkan logik, pasti ada gambar atau sudut yang lebih jelas pemuda itu. JIKA KITA BERPANDU CUMA PADA SATU GAMBAR sahaja ditambah pula dengan ZAMAN CANGGIH SETIAP HP ADA KAMERA ,MUSTAHIL TIADA GAMBAR LAIN yang diambil ??

4) PERHATIKAN PADA BAHAGIAN YANG DITANDAKAN SELAIN KASUT PEMUDA TERSEBUT?  BUKANKAH IANYA MENIMBULKAN KERAGUAN?

5) JIKA ANDA SEBAGAI RAKYAT YANG CINTAKAN KEAMANAN DAN KEHARMONIAN ,JIKA KITA TERSEREMPAK  DENGAN KEGIATAN  MACAM NI .....TAK KAN Anda akan biarkan saja walaupun ANDA PENYOKONG TEGAR PAKATAN ?? Sebenci dan semarah kita pun pada seseorang tak kan kita nak buat kerja gila macam ni??

DEMI MARUAH UMNO ,kita berharap pihak Polis dapat menyiasat perkara ni dengan sebaik mungkin ...INI BUKAN BUDAYA POLITIK RAKYAT MALAYSIA DAN PASTILAH JUGA BUKAN BUDAYA UMNO DAN JUGA PAKATAN ..........Setuju?? 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.