-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 6 September 2012

Fakta pelik dan aneh tentang dunia seks

PEMBACA

Hari ni kita tengok Fakta pelik tentang SEKS  yang boleh kita kongsi kan, Sebelum tu ada yang NAKAL MEMBERI PENDAPAT MAKNA SEKS IALAH -------Seksa Engkau Kerana Sedap hahahaha 

1. Diceritakan bahawa rakyat Malaysia paling minat Seks ,kalau tak percaya tanyalah Encik Google @ Yahoo/. Tak percaya? Rating blog or posting yang berbau Seks akan lebih digemari seperti posting yang anda baca ini miahahaha. Hebatnya orang kita ,wujud pelbagai jenama minuman  kesihatan yang rata rata mesti ada ayat MERAWAT TENAGA BATIN , kalau kurang yakin lihat spesifikasi Ubat seperti Makjun atau minyak urut, mesti ada ayat tersebut diselitkan haha. Itu tak termasuk lagi soalan soalan berbentuk agama ,tak percaya tanya Ustaz Azhar Idrus miahaha. 

2. AWAS Jika anda berpeluang melawat Pedalaman Irian Jaya di Papua New Guinea,TERUTAMA BILA masuk kedalam hutan dan ternampak ada 2 anak panah dipacakkan DENGAN MENYILANG ke tanah. Sila beredar dari tempat tersebut kerana ADA PASANGAN SEDANG MELAKUKAN  SEKS jika tidak mahu dipanah hahaha. 

3. Fakta menarik lagi PELIK  di Lebonan, Lelaki dibolehkan bercinta dengan binatang dengan SYARAT BINATANG ITU BETINA ,jika bercinta dengan Binatang JANTAN lelaki itu boleh dihukum mati ....Miahahaha. Kalau pondan camner haha?

4. Hong Kong pula lain amalannya, Jika isteri dikhianati oleh suami yang curang, Isteri boleh membunuh suaminya tetapi dengan syarat CUMA GUNAKAN TANGAN KOSONG haha. Ini baru kes naya bayangkan jika suaminya besar gorilla dan isteri keding mahu empat hari 7 malam si iteri lempang,tempeling dan tenggiling suaminya sampai mati ,lenguh tangan hahaha

5. DI CALI COLOMBIA lebih parah lagi faktanya, untuk pengantin baru ,malam pertama hubungan seks hendak dilakukan mesti disaksikan oleh ibu pengantin perempuan ...HAHAHA.NAYAAAAA!!!

Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.