-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 6 Julai 2012

KISAH PANAS SEKUMPULAN HAIWAN DI FACEBOOK

PEMBACA
HANGPA MAHU 27ribu KA , 1000 KA? Miahahaha

KALAU BINATANG ADA FB... AGAK2 CENGGINI LAH YA KOMEN2 BINATAN TERSEBUT KAT STATUS YG MACAM KORANG SELALU POST TUUUU... cer bace.. (Editor)

Cicak: Tuan rumah baru beli reket letrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...

Nyamuk: Baru abis ronda rumah Ajoi.. Kenyang, burpp.. Alhamdulillah...

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut.. Yeeeehaaahh!

Cicak: Isteriku tersepit pintu...

Kucing Betina: 'Anak i yg ke-5 baru tanya, sape bapak dia.. I bingung nak jawab apa... I sendiri lupe bapaknya siapa...'

Ayam: Kawan2 kalu esok guwe tak update.... Bererti guwe udah digoreng.. I luv u alls... Jgn luper wat kenduri arwah utk guwe yerrr..

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaaa.. Gua positif HIV Aids... Uwaaaaaa..

Cicak: Mau ke bilik air anak tuan umah jab.. Baru beli videocam baru... Lol...

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... Keturunan PARSI beb!

Tikus: Operasi malem ni... Selongkar kitchen kabinet.. Sape nak join??

Katak: Malem ni nk wat konsert la.. Da lama x ujan ni... Hangat ooi...

Ular: Rasa mcm nk mkn lauk telor la malem ni.. Mana nak carik ek?

Anjing: Tension bila ada mat rempit berkumpul tepi umah aku tetiap malem. Nak tido pun xsenang.. Hanjeng punya org...

Kuda: Patah kaki, rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagor.. Skrg rehat kat kandang.

Kura-Kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi..

Siput Babi: Aku lagi sakit hati bila bini aku bergerak... Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC.. Jangan jeles..!

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!

Babi Hutan: Susah betul nak carik makanan halal sekarang...

Kera: Semalam GF aku bagi bunga... Sedap jugak kunyah...

Tikus: Aku mkn mee goreng mamaks kat Al Naz maju@ precint 9. Meh la join sekali! Ahaks!

Lalat: Asyik hurung bangkai je.. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong: Benganggggg! Tapak Sulaiman ejek aku si lembut.. Huh!

Lipas: Merasmikan penggunaan kepas baru sekali bila dikembangkan.. Gerun tgk member aku kena tarik dgn jeli2 pnjg kepunyaan cik cicak.. Eeee seram nyeeeee...

Ikan Mas Koki: Macam mana nak kurus ni???..

Hehehe.. Toink toinkk!





Sape Hisap Rokok??

Seorg penumpang di dlm keretapi elektrik bertanya pd konduktor yg bertugas..
'Adakah merokok dibenarkan disini?'
'Tidak', konduktor tersebut menjawab..
'Kalo cenggitu, dari mana datangnya puntung2 rokok yg byk ini?'
Konduktor itu menjawab....
'Dari mereka yang tak bertanya soalan'...

Adeh.. Toink! toink!





Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.