-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 11 April 2012

Sedangkan lidah lagi tergigit!

PEMBACA


SUDAHKAH ANDA SOLAT? Jangan lewatkan solat

Masalah masalah berikut dihadapi oleh sebahagian orang tetapi telah diedit untuk melucukan,menggelikan untuk yang mampu ketawa .......Hiburan hanya hiburan

MASALAH KE SATU.

Seorang lelaki menghadapi masalah mata kerana rabun dekat tetapi bukan Rabuan Pit lelaki ini,namanya anda letak sendiri. Setelah menjalani pemeriksaan dan ujian mata termasuk pernafasan lidah, berkatalah lelaki ini pada Doktor

" BILA SAYA DAH PAKAI CERMIN MATA NI, SAYA DAH BOLEH MEMBACAKAN DOKTOR? Tanya Nama Anda letak sendiri yang ramah dan bertawakduk.
"PASTI BOLEH DAN YAKIN BOLEH "Jawab Doktor bersaja -saje .
" SYUKURLAH! DAH LAMA SAYA NI BUTA HURUF DOKTOR ,ALHAMDULILAH DAPAT JUGA SAYA MEMBACA AKHIRNYA". Kata Nama Anda letak sendiri dengan senyum bangga!.


MASALAH KE DUA.

" Saya ada masalah angin dalam badan Doktor, selalu saya buang angin tak kira waktu dan masa, tadi pun semasa tunggu doktor tulis saya dah buang angin tayar motor dan buang angin dalam bilik ni seberapa pantas Shiela On 7 Doktor, akan tetapi Doktor janganlah risau kerana Kentut saya tidak berbunyi dan berbau, juga kurang kolestrol" Kata Mat Angin satu badan serius !
" Haaaruu! Iyelah, kamu ambil pil ni dan datang lagi minggu depan". Jawab Doktor dengan tergesa gesa sampai Doktor pun terkentut (Tersampuk Angin kentut Mat Angin satu badan).
Seminggu selepas itu - Mat Angin benar benar naik angin, habis semua angin tayar motor,kereta dan motorbot yang parking di depan klinik itu Mat Angin buangkan anginnya secara percuma dan sengaja. Dengan marah Mat Angin meluru masuk ke bilik Doktor dan memberi amaran
" CikakaK! Pil apa doktor bagi pada saya minggu lepas, Sampai kentut saya jadi busuk dan meloyakan ..Tak Guna!! Marah Mat Angin satu badan sambil melepaskan pat lima das anginnya dengan sengaja.
" BAGUS! SEKARANG KAMU DAH HILANG MASALAH HIDUNG TERSUMPAT, gunakan Pil Penahan kentut ni pula" KATA DOKTOR ITU SELAMBER.

Masalah ke tiga

'TAHUKAH ANDA, DALAM BANYAK BANYAK KETURUNAN BAGI BABI , CUMA KETURUNAN SIPUT BABI SAHAJA YANG BOLEH BERUMAH TANGGA DALAM PASU BUNGA "

ANDA MINAT BISNES SECARA ONLINE ? PASTINYA KAMI TIDAK MENAWARKAN SKIM CEPAT KAYA KERANA KAMI BUKAN KAYA ..CUBA KLIK SINI JIKA ANDA BERMINAT MENJADI EJEN JUALAN ONLINE PERKHIDMATAN INTERNET SEPERTI STREAMYX DAN CELCOM BROADBAND SERTA LAIN LAIN PRODUK TIDAK TERMASUK DONALD DUCK MIAHAHA
http://www.tagter.com/web/join_us.asp?web=KEDAIJOMGELAK&fid=2542725412553&wm_menu=JOIN%20US

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.