-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 18 November 2011

meeting

PEMBACA

MEETING ADALAH PERKARA YANG TAK BERAPA DISUKAI OLEH SESETENGAH ORANG. TAPI PADA YANG INGIN BERKONGSI INFO-INFO TERKINI MEETING ADALAH MEDIUM YANG PALING PENTING… CUMA KALO DAH HARI-HARI ADA MEETING.. NYAMPAH GAK EK NAK TENGOK MUKA ORANG ATASAN YANG TAK BERAPA PANDAI BUAT KERJA NI BERCAKAP.. KAN KAN KAN??.. APA KATA ERR.. ERR…ERR.. ERR.. HAISHH…. KITA TENGOKLAH KAT BAWAH NI…

*    MENYAMPUK dengan sesuka hati, bukan tersampuk.  Asal ada orang cakap je, u alls menyampuk, memang nak kena cepuk… heheh..

*    MEMBANGKANG walaupun belum dicadangkan apa-apa. Orang baru nak bagi salam mukadimah u alls dah bangkang dengan penuh takmakninah..

*    KETAWA SORANG DIRI, berniat ingin menenangkan ketegangan ketika meeting dengan membuat aksi lucu dan ketawa sorang diri ketika kawan u alls bertikam lidah menegakkan awang eh!! silaip… menegakkan pendapat masing-masing..

*    TAK MEMBERI SEBARANG RESPON, yang u alls tahu nak makan je.  Orang lain sibuk bermesyuarat u alls sibuk makan dan dengan selamba jugak u alls mengorder macam kat kedai mamak..

*    TIDUR tanpa terdetik perasaan bersalah pada diri sendiri dan menganggap perbuatan u alls itu tidak salah di sisi akta pekerjaan, siap lentuk dekat ataih bahu boss lagi…

*    DIAM walaupun sampai turn u alls untuk membentangkan projek atau diajukan soklan ataupun diminta menjawab segala permasalahan. U alls hanya diam membisu dengan harapan perbuatan ini akan menjadikan u alls sebagai ikon berpekerti mulia..

Amacam??.. Ada beran??... Hohohoho!!

EDITOR: Selalu add fren masa meeting.. syhhhhhhhhhhhh adeh…TOINK TOINKK!!!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.