-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 28 September 2011

KISAH PANAS

PEMBACA




PANAS… DISEBALIK PANAS… ADEH.. PANASSSS..

SELAIN DARI CUACA PANAS, ADA JUGAK DUA TIGA PERKARA YANG MENGGUNAKAN PERKATAAN PANAS TAPI TAKDE KENA MENGENA DENGAN CUACA.  SELAIN DARI MINUM AIR PANAS DI KALA HUJAN, PERKARA APA YANG ADA DISEBALIK PANAS… LAGIK HANGAT… err.. err.. JOM I FOLLOW!!

*Panaskan HATI member dengan ajak boyprennya kapel dengan korang adalah perkara yang boleh mendatangkan panas dan pertumpahan darah.. selain pertumpahan milo dan oren juss pada baju adolaaaaaa…

*Panaskan LAUK semalam dengan cara letak kat tengah-tengah jalan yang panas adalah satu perkara yang tidak akan diiktiraf di dalam buku Sains Panduan Tingkatan 4.

*Panaskan MATA korang dengan nengok gelagat aweks-aweks berpakaian adalah satu cara yang boleh menambah kepanasan hati bini.

*Panaskan ENJIN keta sama cara macam kita panaskan lauk yakni letakan keta korang kat ateh dapur gas sama sekali tidak akan digunapakai oleh Persatuan Mekanik Malaysia mahupun Persatuan Bulan Sabit Merah.

*Panaskan AIR atau masak air adalah perkara yang normal.  Akan tetapi memasak air batu pula adalah perkara yang tak pernah dipikir oleh tauke kedai minuman dan tauke kedai coki-coki.
*Panaskan PENUMPANG Bas sewaktu hujan lebat dengan meng hadiah kan bau "kentut" samada secara sengaja atau tidak sengaja.
*Panasnyee Suami apabila anak tak tidur-tidur tak kala malam Jumaat datang.
*Panaskan DUNIA sekarang tapi lebih sejuk dari dunia lagi satu…. Renung-renungkanlah sambil termenung kat dalam bilik termenunggg…



- Editor Nurrrrrinnnnnnn (Kasik Panassss… heheh…)Toink toink!!

BERMINAT JADI EJEN CELCOM BROADBAND DAN TMNET? SEMUANYA PERCUMA ,CARI PELANGGAN DAN KOMISYEN LUMAYAN DIBAYAR OLEH TM DAN CELCOM SECARA ONLINE PADA ANDA!! KITA SAMA-SAMA DAPATKAN PENDAPATAN TAMBAHAN CARA YANG HALAL DAN DIYAKINI.. 


KLIK SINI http://www.micropurple.com/online/business/join_us.asp?no=WMP13623KENALI APAKAH PROGRAM INI DAN PANDUAN PENDAFTARANhttp://jomgelakla.blogspot.com/2011/08/panduan-pendaftaran-micro-purple-online.html



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.