-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 9 Julai 2011

SKETSA JOMGELAK

PEMBACA
Lihat beberapa contoh ayat yang boleh menyebabkan kita dilempang kiri dan kanan secara pergi dan balik atau sekurang-kurangnya di luku beberapa kali..

1.
" Mak tak suke jantan tu..ko jangan kawin lari pulak Suraya ?".
" Ha..kawin lari berapa meter tu mak..100 meter atau lompat berpagar !! " .

2.
" Fazrin semalam lari tak cukup tanah kena kejar dek lembu semalam ko tau "..
" Jangan nak temberang la Fahmi..tanah kan main banyak ..cuba ko lari dari sini sampai KL..kan tanah saje"

3.
' Bunga tayar ko tak de ni..botak dah ni.. "
"Nantilah aku suruh botak beli bunga letak kat tayar aku tu..bunga Rose ko rasa cantik tak ? ".

4.
' Ko jangan jadi lembu dicucuk hidung Mazlan..malu mak !! "
Lembu sape kena cucuk hidung tu mak? Dia nak bubuh anting-anting ke ?

5.
" Eh..ramai ni ..anak buah sape ni Mak Su ".
Ala..anak buah timun, pisang dan keladi ..tu yang kuning sikit tu anak buah langsat..

6.
" Kita kena cari jalan ni..macam mana nak selesaikan masalah ni "..
Ko bute ker..depan tu bukan jalan !!!..

7.
" Patutnye ko ikut macam Fazrin tu..dialah jadi tulang belakang keluarga skrg ni.. bukan cam ko.."
" Agak selama ni Fazrin tu tak de tulang belakang ye mak...?? ..

8.
" Ko jangan meninggi diri ngan Pak Long Ko..tak baik .."
" Memanglah mak..saya lebih tinggi dari Pak long..tak kan saya nak duduk lak bila jumpa dia"..

9.
" Murah hati betul Fahmi tu..tak sangke " ..
" Kat kedai mana tu..saya memang minat makan hati ni..kira berapa sekilo..murah sangat ke ?

10.
“ TIada ..he..he..

Katak OKU

sinacmusic

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.