-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 26 Julai 2011

LAWAK: Kantoiiiii

PEMBACA
Salam pagi, ceriekan pagi anda dengan satu situasi dimana sepasang kapel's bertengkar...errr ye kot??bertemakan tema kedai hari ini iaitu segmen 'Berhibur Sambil Berilmu'.....ahakss...mali la nengokkannyee puunnnn ;) :

pakwe: sayang u kat mana

awek : kat rumah lah dalam rumah..kenapa

pakwe: kawan abang cakap nampak sayang

awek : ishh mengarut lah i kat rumah ni siapa yang nampak bagitau sat

pakwe: tak apa lah myb kawan abang 2 rabun u buat apa 2 sayang

awek : lepak2 tenguk tv..best cerita seram kenapa ni

pakwe: saja nak tanya tak kan tak boleh sayang ni

awek : boleh ni tanya2 orang diri sendiri dah makan ?

pakwe: belom sekejap lagi lah kot tukang masak belom siap hahaha

awek : ganjil je abang malam ni buang tabiat ke apa

pakwe: ishh sampai hati sayang tak sayang abang lah 2 kan3

awek : sayang lah abang abang sekejap ye nak tukar channel tv

pakwe: no hal tukar lah abang tunggu haha

awek : abang ni sejak bila pandai bergurau malas nak layan

pakwe: sayang cantik malam ni abang suka jom makan sayang

awek : tak pernah2 puji makan lah jauh 2 kalau dekat ok lah juga buat kempunan je

pakwe: sayang abang puji ihklas cantik sayang abang ni pakai seluar cun

awek : aik mana tau sayang pakai seluar abang kat mana ni

pakwe:dalam rumah sayang lah

awek : abang sayang kat kuar lah dengan kawan2

pakwe: abang pon kat luar ni dengan kawan juga nak abang suap tak..ohh tak apa lah kawan sayang 2 lagi pandai menyuap nampak nya kan sayang..



By: Yuka Riko

Edited by: sinacmusic


BERMINAT JADI EJEN CELCOM BROADBAND DAN TMNET? DAFTAR SEGERA..SEMUANYA PERCUMA ,KOMISYEN LUMAYAN MILIK ANDA!!http://www.micropurple.com/onl​ine/business/join_us.asp?no=WM​P13623

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.