-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 30 September 2012

Rebat RM200 miliki Iphone tapi AWAS

PEMBACA
Baru baru ni Kerajaan dah umumkan Rebat bukan REMBAT atau rempit tau haha, REBAT RM200 untuk memiliki Iphone  maka pastilah ramai dikalangan kita yang sudah pasang angan angan nak miliki Iphone ,tapi disebalik itu yang PASTI RISAU PASTILAH SI BAPA kerana TENTULAH sibapa kena IPAID bagi anak anak yang belum bekerja hahahaha.

Sudah menjadi adat, bila berkalu keadaan macam ni maka pelbagai bentuk  dan jenama Iphone akan ditawarkan dan PASTILAH KITA SEBAGAI PENGGUNA KENA WASPADA dan peka pada mutu dan keunggulan Iphone yang hendak kita beli. 

Barang barang TIRUAN pastilah ada terutama produk iphone dari negara China ....Jadi hati hatilah sebab negara china ni MNUSIA TIRUAN pun mereka SEDANG USAHA UNTUK DICIPTAKAN apatah lagi barangan lain miahaha. 

Ambil contoh kawan saya ni....dengan bangga dan bongkaknya dia membeli IPAD dari China yang katanya ada ciri ciri Android serba canggih dan murah. TAPI BILA DIBELEK BELEK MEMANG ADA CIRI ANDROID TAPI bukan Android tapi ENDroid hahaha padan muka nak benda murah sangat!!
JOM KITA BELEK

NAMPAK CANGGIH KAN.....BENTUK MEMANG A CLASS PUNYA IPAD NI

WARNA DAN TEKNIK BANCUHAN WARNA IPAD NI PUN A CLASS TERBAIKLAH!



TAPI MALANGNYA.......


RUPANYA CALCULATORRRRRR MIAHAHAHAHAHAHA


Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.