-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 11 April 2014

NAH! POLIS PUN NGAKU ADA MANGGIS DALAM #MH370........

PEMBACA


Berkat kesabaran dan demi mencari satu kebenaran, Allah tunjukkan satu persatu pada kita seperti ISU DIBAWAH yang melibatkan #MH370....kalau masih kata menipu tak taulah nak taip apa lagii!


Semasa penulis beritahu dalam pesawat #MH370 ada membawa manggis, ada rakan rakan yang gelak dan ketawakan penulis, mereka kata penulis sengaja MEREKA CERITA dan lebih mencipta spekulasi.......

Bila ditunjukkan beritanya......mereka kata ITU BERITA PALSU ......

NAH! Sekarang penulis tunjukkan bukti DARI PIHAK POLIS SENDIRI YANG MENGAKU MEMANG ADA MANGGIS DALAM PESAWAT #mh370 yang hilang itu.

Polis menjelaskan buah manggis yang dibawa dalam penerbangan MH370 bukan berasal dari kebun di Muar, sebaliknya hanya dibungkus di bandar Johor itu.
Ini ekoran Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (Fama) bahawa ketika insiden itu bulan lepas, tiada musim manggis di Johor.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, hanya pembekal buah itu daripada Muar dan polis masih menyiasat perkara itu.

Katanya, buah itu dikumpulkan di bandar itu sebelum dibawa ke KLIA dan dimuatkan ke MH370.
SUMBER SINI 
Ayat diatas yang penulis gelapkan itu saja dah membuktikan MEMANG DIBAWA MANGGIS .......cuma yang jadi persoalannya DARI MANA? kena sabar lagi ke encik?? Hahaha


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.