-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 18 April 2014

LAGI JAWAPAN PANAS MP LANGKAWI ISU HINA MENDIANG KARPAL SINGH

PEMBACA

ERRR....ini kebetulan juga ke? 
 YB  Nawawi  Ahmad kalau dikalangan rakan biasa kita akan panggil beliau AWI ,begitu juga Yb Md Alwi Che Ahmad,keduanya akan dipanggil AWI,apa yang menarik selain nama panggilan yang berbunyi Awi, keduanya dikenali kerana "MEMANASKAN ISU" kematian mendiang Karpal Singh. 

Kalau YB Md Alwi Che Ahmad dalam isu yang penulis lampirkan pagi tadi DISINI ,kini kita lihat pula isu seorang lagi Awi iaitu Dato Ir Nawawi Ahmad.

Awi LANGKAWI ini mengeluarkan kenyataan begini .......SIAPA MAHU LANGKAH MAYAT KARPAL DULU,sila beritahu saya.....gitulah maksud katanya seperti dibawah.

Akibat kenyataan beliau ini, beliau diserang di facebooknya, antara yang sempat dirakam 



INI KENYATAAN BELIAU YANG menyalahkan Karpal pula.



LAGI ISU PANAS  apabila posting beliau diserang BERTUBI TUBI....ada la pula yang kantoi 

Tu lah yb....terlajak perahu boleh diundur...terlajak katak inilah padahnya....orang dah hilang rasa hormat pada yb.
Nasihat Saya....buang rasa ego tu jauh2...mohon maaf at as keterlanjuran Dan kekhilafan diri...tak rugi pun.
 Orang akan kembali hormat pads yb.
Jadikan INI sebagai pengajaran dimasa hadapan.

Dato Ir Nawawi Ahmad Kalau ayat tu salah maka bukan saya punya ayat, itu ayat karpal sendiri

Saya tak rasa bersalah pun kerana pertama gambar tu merata dalam facebook ada. Kedua saya hanya ulangi ayat karpal semula, itu saja.
Dato Ir Nawawi Ahmad Orang lain brlambak lagi tulis macam macam dan saya hanya rephrase ayat karpal, mana boleh kata salah

Anas Mohamad Yang mati kita hormati walaupun kita tak suka kepada apa dia lakukan...Do not hate the person but hate his action.

Dato Ir Nawawi Ahmad Ska Mohd Basir tak perlu benci parti saya kerana bukan parti saya yg buat apa apa. Yg tulis ialah akaun fb peribadi saya. Kalau salah atau betul ada lah saya dan bukan parti saya

James Jackie ayat tu adalah salah satu pepatah melayu gak dato

Haro Master Ara sat lagi dia delete...hg tungguuu tgkk

Haro Master Ara dato MP mewakili parti.....

Ana Baguz kalau ada dia ckap gitu pun. xperlu la nk buka aib orang mati. jgn bongkak sgt. pakcik masuk kubur, pangkat dato ngn Ir tu lesap gitu je.

Dato Ir Nawawi Ahmad Sat lagi aku blok hang Haro Master Ara

Sofian Redzuan Dato.. Memanglah kalau ikut logik macam tu takda org boleh cakap dato salah. But that is such a narrow minded perspective. A human being has just lost his life and that's what you say? And then you say that you don't take it seriously? C'mon lah dato... you are a politician, its your face your name and full credentials on your profile... engineer plak tuh. And one more thing.... Islam tu kan menyeluruh? its not just about your songkok and your prayers. It's about what you think, say, and feel. If you think you have done nothing wrong, then you are truly stuck in a conservative state of mind.

John Lee lawanlah dengan yg masih hidup. apa guna cari gaduh dengan yg telah mati?

John Lee datooooooooo mana lu!

Anas Mohamad One day, we all will die....that is the reality. How do you want people to remember you after your death? The dead can hear what you say about him but he cannot reply. So better we say good things about him...It is okay if you do not like him. He wasn't born to please us. After all, we cannot please everybody....

Tengku Fais Mna dato ni...mai la nk smbang2.!haha

John Lee dato naik keretapi cabut , tengku !

James Jackie dato pi ambil buku pepatah melayu pastu baca dan fahami maksudnya ....... nak marah mendiang sebut pepatah tu x bole sal kita org melayu yg cipta pepatah tu

Muhammad Akmal Pisor Kesian dato..saya dah habaq dah semalam tak mau dengaq.. Laaa ambik habuan

Anas Mohamad Dato hanya nyatakan apa yang dia rasa.....sama macam kita juga. Nyatkan apa yang kita rasa. Tak boleh lah nak marah kat dia. Kalau kita tak suka dengar, kita boleh tutup telinga dan tutup mata....TUTUP FB...habis cerita.

Dato Ir Nawawi Ahmad Boleh belajar dari smua orang tapi mengaku salah tidak
 sesekali kerana saya tak buat salah


INI YANG KANTOI......



Tak tau nak taip apa lagi......masing masing bijak ,adehh!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.