-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 10 April 2014

BERITA KANTOI HARI JUMAAT YANG AMAN......SIAPA PUNYA ANGKARA??

PEMBACA

Miahaha! Papan Dam  paling TRAJISS!! 
Ada beberapa  isu yang penulis nak kongsikan disini dan kesemuanya berita kantoi. Kita tak boleh nafikan memang masyarakat kita suka berita yang panas lagi sensasi. Bak kata orang kalau ada gambar lutut mau dilihat lagi hingga atas LUTUT......ehh! 
Tengok ni kantoi yang pertama.

Kesian plak pada pasukan keselamatan yang terpaksa keluarkan PENAFIAN SEPERTI DIBAWAH......apa nak buat encik polis, masyarakat kita kan suka benda benda yang hangat sebab itu ramai pengguna Facebook tertipu dan terklik dengan FOUND MH370 ......

DAH ! JANGAN MEMANDAI MANDAI BUAT CERITA......tak caye leh tanya sendiri pada MAYAT sementara dibawah.....aduhaii!!



Kantoi yang kedua.

Kenapa kantoi? Cuba jawab.... Ibu jari anda ada lubang? Kenapa digenggam ibu jari tu kedalam sebab orang dalam kesakitan dan orang putus jari semua jarinya akan terbuka...tak yakin? Anda cuba sepit satu jari anda ke celah meja......bila sakit BUKANKAH ANDA AKAN KIPAS KIPAS JARI ANDA DALAM KEADAAN TERBUKA untuk menahan sakit?
  

KANTOI YANG KETIGA.........Yang ni tak perlulah diulas sebab tengok gambo pun anda BOLEH TAHU ....mustahil semuanya MACAM BONGOK tengok saja gadis gadis ni seperti mana bongoknya penyebar cerita ni........Aduhaii!


Nah ini lagi bukti masyarakat suka cerita panas lagi hangat walau kami ada beri peringatan 


Rajin lah membaca supaya tidak mudah diperdaya!






0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.