-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 17 April 2014

6 GAMBAR TERKINI KEMALANGAN DATUK NORZULA -KENAPA DIKUTUK!

PEMBACA

EH! Jangan buat andaian  penulis cuba menghina atau melawakkan pula isu KEMALANGAN yang melibatkan kematian ini, cuma ingin berkongsi sesuatu kejadian tu ada kalanya berkait.

Begini......
Sesekali kita terfikir, kekadang satu satu  kejadian tu berlaku berkait kait contohnya, hari ni orang meninggal terhantuk tiang TNB,esoknya orang mati terhantuk tiang Telekom pula....Esok ada kes ragut,lusanya ada kes ragut juga eh! Ragut kan hari hari berlaku...kan Malaysia AMAN damai gituuuuuuuuuu.......ehh! 

Baiklah, disini penulis kongsikan gambar kemalangan yang melibatkan Datuk Norzula yang mengorbankan isterinya.......AL FATIHAH dan kita doakan YB tabah menghadapi semua dugaan ini.....ianya berlaku selepas kemalangan yang melibatkan kematian Karpal Singh juga di Perak. 

ADUN Paloh cedera, isteri meninggal dunia terbabit nahas di Cameron Highlands

Ipoh: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Paloh, Kelantan, Datuk Paduka Norzula Mat Diah cedera manakala isterinya, Datin Paduka Maziah Din meninggal dunia selepas terbabit dalam kemalangan maut di Kilometer 24 Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai di sini, petang tadi.

Dalam kejadian yang berlaku kira-kira jam 6.30 petang itu, kereta yang dipandu Norzula, dipercayai terbabas dan melanggar tebing bukit. 
kejadian itu berkata, kenderaan berkenaan dipercayai terbabas berikutan kerana permukaan jalan yang licin. 

Ketua Polis Negeri,Datuk Sani Abdullah Sani ketika mengesahkan kejadian itu berkata kenderaan berkenaan dipercayai terbabas berikutan kerana permukaan jalan yang licin.

 "Beliau (Norzula) kini berada di Hospital Raja Permaisuri Bainun Ipoh serta berada dalam keadaan stabil dan hanya cedera ringan manakala isteri beliau dikhabarkan meninggal dunia sebentar tadi," katanya.

Acryl Sani berkata, pihaknya akan memaklumkan perkembangan terkini berhubung kejadian itu dari semasa ke semasa.

SUMBER SINI 

AL FATIHAH UNTUK ALLAHYARHAMAH DARIN PADUKA MAZIAH DIN........







Macam penulis sebutkan dalam tajuk diatas,KOMEN komen  begini  YANG KITA TIDAK MAHU.....penulis copy(Salin) komennya saja karang aib plak ID Facebook pengguna dibawah! 

Sekarang ini dengar cerita orang tak sokong hudud akan meninggal dunia accident.... kata macai.

Bini Datuk Norzula dah mati dlm kemalangan jln raya semalam 
Takziah kpd keluarga beliau dan UMNO Terengganu

PS
Boleh tak saya kata Allah bayar cash dgn menjatuhkan musibah ke atas ketua pembangkang DUN Kelantan sbb tuan hina mendiang Karpal Singh semalam atau sbb rakan2 tuan di Terengganu menolak perlaksanaan hudud bulat atau bulat atau sbb parti tuan telah mencaci serta memfitnah Tok Guru Nik Aziz dan menyekat royalti minyak Kelantan

Syukur Datuk Norzula tak dicabut nyawa
Kalau tak, terpaksalah ada 2 pilihan raya kecil

Al-Fathihah..kalau kemalangan karpal singh dikatakan mereka dirancang oleh umno..bagaimana pula dengan kemalangan ini?Bolehkan dikatakan didalangi pehak pakatan rakyat?semua ini adalah ketentuan Illahi....

 lol....mati tu pasti...kapir yg tolak hudud toksah cerita la...yg islam tolak hudud da besedia nak jawab dgn ALLAH ke kalo mati nanti? cetek sungguh pemikiran anda

 Klu org pr ckp ni msti ankra org: umno..yg ni plk ankra spe..puak pr ke yg buat..pe2 pn al-fatihah tok istri dtk norzula..



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.