-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 24 September 2013

INI BARU MAKI... KERABAT JOHOR PUN KENA FUCK . TERKINI!!

PEMBACA

Apabila kami memaparkan isu isu panas seperti dalam kes Mat Yo...ramai juga yang memberikan komen kononnya kami cuba mengaibkan isterinya....benarkah?

Dan apa yang dikesalkan mereka tidak membaca artikel itu terlebih dahulu...dan apabila disuruh membaca dengan rasa hormat...dimarahnya pula kita..."Apa barang baca kisah sampah macam ni".........ADOIIIIIIIIIII!!! 

Begini...sebelum posting dikeluarkan,kami perlu merujuk pada +Nur Camelia Huda Editor Kantoi Identiti terlebih dahulu...dan beliau komited untuk memastikan artikel yang dibuat itu BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENGHINA atau mengaibkan seseorang. 

Dan setakat ini tiada satupun artikel kami menjurus kearah tersebut.Sebenarnya dalam hal hal begini kita kena ambil yang elok dan buang prasangka buruk kerana kami juga seboleh bolehnya nak berlaku adil apabila menerima komen berbentuk teguran KERANA KAMI HOTMATI ANDA SEBAGAI PEMBACA YANG BERILMU.....

Penulis beri contoh begini...

"Andai kata...anda sembahyang Maghrib dan imam tersebut sembahyang 4 rakaat..adakah anda akan DIAM SEBAB... kononnya nanti diteguR TAKUT AIBKAN IMAM ITU......!

DAN JIKA TETAP DITUDUH CUBA AIBKAN ORANG... Kami TIDAK AKAN DEDAHKAN ISU DIBAWAH INI.....

BUKANKAH INI SEBENARNYA LEBIH  MENGHINA BILA KERABAT SULTAN JOHOR PUN DIMAKI?? 







0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.