-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 22 September 2013

GEMPARR! PELAKON BUAT LAPORAN POLIS ISU NAJIB VS USTAZ AZHAR

PEMBACA
 

Jika satu perkara itu elok...lebih lebih lagi melibatkan maruah bangsa.....ada masanya kita perlu sokong walau pahit untuk ditelan. Rasanya pelakon ini buat laporan polis bukanlah sebab inginkan publisiti tetapi sebagai satu tanggung jawab sebagai seorang rakyat apabila maruah bangsa dan pemimpin diaibkan oleh orang asing rakyat Australia .

Perkara dan tindakan yang sama juga pasti kita lakukan jika ada pihak yang mengata pemimpin yang kita sokong seperti dalam kes Ustaz Azhar dan awek seksi dibawah yang akan penulis ulas kemudian. 


 Pada pandangan penulis, isunya bukan lagi ketidak adilan yang kita rasai...tetapi SUDAH MENJADI PERKAUMAN yang jika kita tidak ambil sebarang tindakan ianya lebih memburukkan keadaan.

Jika dicari dalam Google...mungkin inilah pelakon yang dimaksudkan...


ANDA BACA LAPORAN POLIS YANG DIBUAT oleh pelakon ini.......Sengaja penulis tak ulas laporan polis pelakon ini kerana mahu anda sendiri baca dan nilaikan.


Macam penulis sebut diatas tadi...isunya lebih kurang juga dengan KEMARAHAN KITA APABILA ADA SATU PIHAK CUBA MENGAIBKAN USTAZ AZHAR DENGAN AWEK  seperti gambar dibawah


Jika dipihak mereka...ini boleh dijadikan isu kerana melibatkan maruah Ustaz Azhar sebagai pendakwah yang TEGAS caranya dalam mendidik ....tapi dipihak kita...apa sangatlah sekadar bergambar saja TELAH DILETAKKAN SATU HUKUMAN.......iye tak??


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.