-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 20 September 2013

BUKTI VIDEO ISU KAKITANGAN JABATAN KESIHATAN KANTOI

PEMBACA

Jika anda sudah membaca dalam harian Metro hari ni Jumaat 20Sept anda pasti terjumpa berita MEMALUKAN berdasarkan gambar diatas.

Nah disini penulis kongsikan videonya jika masih ada yang ragu ragu tentang BUKTI BERITA TERSEBUT...yelahkan mana boleh tengok bideo dalam surat kabo walau sepanas manapun isu dibuatnya..eh! Eh!



lAGIPUN diantara pembaca dan pengomen dalam media internet...mesti keluar ayat cenggini..Ala..berita Metro ni bukan boleh caya sangat...saje nak panaskan lagi cerita..cam kes kemalangan...dikatanya tangan mangsa patah...padahal yang patah cuma side mirror jee..ehh..! ehh! "

Salah siapa dalam isu sebegini?? 

Fitnah Kantoi

pada 17/09/2013 jam lebih kurang 10.30pg,dua orang yang disyaki pegawai Kementerian Kesihatan Malaysia jempol,NS menjalankan tugas semakan nyamuk aedes di kawasan industri bahau,NS.rakaman cctv telah merakamkan pegawai tersebut telah membuat sesuatu dalam tangki air disyaki menuangkan jejentik ke dalam tangki dan akhirnya pura2 bersama pegawai2 terjumpa jejentik aedes di tangki dan cuba mengeluarkan saman atau minta duit kopi dari peniaga tersebut. pegawai2 tersebut tidak tahu bahawa ada cctv atas tu ..


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.