-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 3 Julai 2013

NOKIA 3310 SELAMATKAN SKANDAL....WOWOWO

PEMBACA
Ada kengkawan tanya...apa UNTUNGNYA ada skandal mundel ni...jawapnya mudah sebab SEDAP! Ialah bila ada skandal semua dirasakan sedap lagi seronok...sampai kena penampar dengan pasangan masing masing pun masih dirasakan sedap...ehh!!


Dalam dunia moden lagi canggih ini , banyak skandal skandal terbongkar atau KANTOI contohnya......

" Awak kat mana ni sayang..."

" I kat pejabat ni la..keje! ". Sedangkan anda sedang bersama skandal anda.

" KIRIM GAMBAR NAK TENGOK!!! " .......Errr...tak kemampus dibuatnya.

Itu skandal para DEWASA...skandal pelajar pun ada...

" HANTAR GAMBAR mama nak pastikan betul ke Sherry kat kelas sekarang??"......

Itu dua contoh yang penulis berikan...banyak lagi contoh kerana TEMPAT UTAMA TERJADINYA SKANDAL IALAH HANDPHONE...

Dan itulah juga jawapan yang diberi oleh rakan penulis bila ditanya.......

" Ko ni tak ikut perkembangan semasa la Rahmat...nak kata tak mampu ,ko mampu..tak kan pakai Nokia 3310 lagiii"

" Huh!! Ko tak tahu, Nokia 3310 ni selain lasak dan boleh jadi penyendal pintu...ia juga dapat menyelamatkan aku dari KANTOI dengan isteri isteri aku ...errr...ko pun tahu kan..ehh!! Liza telefon plak...sekejab broo........"

oooooooooo....Barulah penulis faham maksudnya...so anda apa lagi...tukarlah pada 3310 eh! eh!! Hahahaha

 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.