-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 20 Jun 2013

VIDEO YAHUDI SEDANG MENIPU KITA...AWAS!

PEMBACA
Jika anda seorang Islam yang taat pada suruhan Allah , anda patut lihat dan ambil berat tentang video dibawah ........Lihat dan ingat beberapa kenyataan yang penting YANG jika perlu sebarkan.


Dalam media sosial banyak video dan gambar kekejaman kaum Syiah terhadap saudara seislam terutama ahli Sunni Wal Jamaah.Apa tujuan disebarkan video kekejaman ini?? SUPAYA KITA TAHU KEKEJAMAN SYIAH bukan?? TETAPI ..........

Adakah benar video dan gambar yang dipaparkan itu BETUL BETUL PENGIKUT SYIAH?? Siapa dapat sahkan bahawa pelaku yang zalim dan kejam dalam video dibawah ini adalah Syiah yang seorang ISLAM.......

Apa akan jadi kalau ianya cuma lakonan pihak Yahudi untuk melaga lagakan Syiah dan Sunni?? Kita perlu bijak menilai dan tidak terikut ikut dengan emosi .......banyak perkara perlu kita selidik terlebih dahulu.

Tetapi jika ianya benar dilakukan oleh Syiah ......

Pada pandangan penulis, tak perlulah kita sebarkan VIDEO KEKEJAMAN BEGINI DALAM MEDIA SOSIAL, jika kita sebarkan walaupun niatnya baik tapi kita lebih nampak zalim kerana sedang menyebarkan AKSI KEKEJAMAN SAUDARA ISLAM SENDIRI.......

Ingatlah SATU SOALAN YANG PASTI AKAN DITANYA DI ALAM KUBUR NANTI......

"SIAPA SAUDARA MU"....

Malaikat tidak tanya...kamu syiah ke Sunni ?? 

Video ini penulis cuma letakkan kerana penulis malas nak menyebarkan 
Terjemahan klip:

Syiah 1: Ini adalah untuk setiap anjing Sunni yang mahukan kebebasan, untuk apa?
Syiah: KEBEBASAN!
Syiah 1: Ini adalah kebebasan dari Tuhan anda, terimalah dari aku (menikam).
Syiah 1: Ini adalah Kebebasan, ini adalah Kebebasan, saya akan Rogol kakak kamu, saya akan Rogol adik kamu (menikam).
Syiah 2: Tunggu jangan bunuhnya lagi, kamu terlalu cepat .
Syiah 3: Demi Allah aku akan #$%@ Allah Tuhan kamu hai anak babi.
Syiah 1: Saya telah #$%& Allah Tuhannya.
Syiah 1: Takbir untuk Allah nya.
Syiah: Allahu Akbar! (Menikam)
Syiah 1: Aku akan Rogol kakak kamu. Aku akan Rogol kakak kamu.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah1: Bawa lagi babi-babi ini kepada kami, kami akan meletakkan kemaluan cicak dalam $%*& Allah. Kami akan meletakkan darah di %$#* Allah.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: JANGAN BERGERAK WAHAI BABI!
Syiah1: Jangan bergerak dan saksikan aku rogol kakak kamu semasa kamu berdarah untuk mati wahai anjing. kemudian saksikan aku s*&% Allah kamu. BERTAKBIR .
Syiah 2: ALLAHUABAR!
Syiah: Berhenti berhenti berhenti jangan membunuhnya lagi!
Syiah 1: Tunggu biarlah aku mempunyai Muta'h aku dengan beliau dahulu.
Syiah 2: Datang ke sini, seorang demi seorang, satu demi satu, berdiri di barisan.( Syiah bergilir-gilir menghiris sunni )
Syiah: JANGAN jangan jangan, jangan menembak dia! Kita mempunyai pisau.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: (potong jari Sunni dengan pisau itu, dengan perlahan-lahan).
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: (membawa pisau yang lebih baik)
Syiah 3: Jangan membunuhnya lagi, biarlah dia rasa kesakitan.
Syiah 2: Jangan bimbang.
(Selepas jari dipotong dan diserahkan kepada bos Syiah )
Bunyi dari belakang: Aku akan meletakkan ini (jari) dalam %$*@ Allah Tuhan kamu. Bunuh dia.
(tembakan)
Syiah: Pastikan kamera kamu on dan berfungsi. Rakam setiap detik dan tunjuk rakaman ini kepada f@%*ers di seluruh dunia. Biar sahabat-sahabatnya melihatnya.

Persoalan:
Adakah Syiah itu (saudara kita dalam Islam?)?
Adakah kita masih mahu bertolak ansur dengan mereka?
Adakah kita masih mahu berdiam diri dan mengendahkan mereka menghina Pencipta kita?
Adakah kita masih mahu leka, lalai, dan butakan mata hati?

Bangkitlah wahai saudara seaqidahku, bangkitlah dari tidur panjangmu. Allahu Rabbi


1 Mesej diterima:

semoga mereka yg lain2 mampu memahami anda..

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.