-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 12 Jun 2013

SPR KANTOI LAGI dan LAGI…

PEMBACA
Ada kala benar juga kata orang jika kita menipu kita tidak dapat menyorok, suatu hari nanti pasti penipuan itu akan terbongkar satu persatu. Bukti kantoi SPR ini bukan dari pihak pembangkang tapi bukti ini dari Barisan Nasional sendiri yang selama ini mahu kita percaya bahawa SPR TELUS cahaya yang tidak mampu untuk menipu walau didalam gelap…..

Tapi macam mana pula dengan kenyataan dari PERDANA MENTERI sendiri yang dipetik sumbernya dalam arus Perdana bahawa BN akan buat 50 petisyen PRK??

Bukankah ini dapat memberikan kita bahawa:

1. Kalau SPR didakwa telus kenapa BN SENDIRI buat petisyen yang jumlahnya lebih besar dari pihak Pakatan? Dan jika dicampur kedua dua jumlah petisyen ini ianya hampir separuh dari jumlah kerusi parlimen itu sendiri. TIDAK kah ini membuktikan bahawa KEUPAYAAN SPR telah dipertikai oleh semua pihak.

2. Kenapa Wan Ahmad masih mendakwa yang SPR telah berjaya mengendalikan PRK KE 13 berjaya sedangkan inilah pertama kali dalam Sejarah PRK yang diurus oleh SPR paling banyak jumlah petisyennya?

Penulis rasa lebih baik penyokong BN sama sama dalam demontrasi yang akan diadakan nanti sebagai satu tanda sokongan bahawa SPR SEBENARNYA GAGAL dan perlu dirombak!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.