-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 10 Jun 2013

Kenali wanita melalui bantal tidur..

PEMBACA
Personaliti wanita bukan sahaja dapat dinilai melalui pergerakan, bentuk mata, raut wajahataupun cara berpakaian. Lebih hebat lagi, melalui pemilihan bantal tidurnya juga anda dapat mengenali jenis wanita yg sedang anda hadapi tatkala ini. Setelah mengenali ciri-ciriwanita itu, hargailah mereka sebaik mungkin.



(1)               Wanita yg gemar memeluk bantal

Bukan semua wanita gemar memeluk bantal peluk. Tetapi wanita begini disifatkan sebagaiberjiwa seni. Mereka mempunyai ciri-ciri seorang yg romantik, penyayang, mahu dikasihidan halus jiwanya. Maka itu, wanita sebegini amat mudah untuk didekati. Kebanyakandaripada mereka mempunyai tubuh yg langsing.

(2)               Wanita yg gemar tidur dengan banyak bantal
Tahukah kamu wanita yg tidur dengan banyak bantal adalah wanita yg kurang sifat keyakinan diri. Mereka tidak boleh hidup tanpa teman-teman di sekeliling. Sokongan teman-teman itulah yg memberi semangat dan kekuatannya untuk terus mengharungi hidup. Sikap sukar berdikari dan suka bergantung kepada orang lain ini kadangkala merimaskan lelaki.

(3)               Wanita yg gemar tidur dengan satu bantal je..
Wanita sebegini adalah jenis yg amat bijak dalam membuat keputusan. Selalunya tindakan mereka dipengaruhi oleh rasional dan bukannya semata-mata mengikut hawa nafsu. Inilah kelebihan wanita jenis ini.

(4)               Wanita yg gemar meletakkan bantal di kaki
Karekter wanita yg tidur dengan meletakkan bantal di bawah kaki dikaitkan dengan wanita yg tidak suka berusaha dan tidak suka bergaul dengan orang ramai. Mereka hidup menyendiri dan tidak gemar membantu teman yang dalam kesusahan. Keadaan itulah yg membuatkan mereka menjadi seorang yg egoistik dan akan berusaha mencapai cita-citanya dengan cara yg kurang elok.

(5)               Wanita yg gemar tidur tidak berbantal

Wanita sebegini memiliki ciri-ciri seorang yang berkeyakinan sangat tinggi. Keyakinan yg terlalu tinggi ini kadangkala membawa sifat ego dalam iri wanita berkenaan. Keadaan itu menyebabkan mereka menjadi terlebih yakin dan akan memandang rendah dengan keupayaan orang lain.



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.