-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 29 Mei 2013

TIPS KHAS UNTUK PEROKOK TEGAR LAGI SEGAR

PEMBACA
Anda seorang perokok tegar lagi segar? Mesti anda rimas kan jika isteri atau kekasih anda membebel pasal rokok . Bagilah apa jua alasan, jarang benar kaum lelaki boleh menang jika bertelingkah dalam isu rokok ini dengan pasangan masing masing...


Tak pa...kita cuba tips dibawah yang mungkin mampu mematikan FAKTA dan hujah pasangan anda...

Anda kuat merokok...........

" Awak ni kuat betul merokok, bahaya lah " Katanya.

" Mana ada kuat! Saya hisap sebatang je la..." Alasan anda.

" Sebatang apanya....dari tadi tak berenti......." Dia membebel lagi.

"Ehh! Betulla...tengok ni kan sebatang je  dalam mulut, mana ada 5 batang sekali saya hisap" .......FAKTA BERNAS ANDA miahaha

TIPS KE DUA.........

ANDA HISAP ROKOK TANPA PERMIT? Maksudnya hisap rokok gudang garam sebagai contoh..
" Awak ni...bahayalah hisap rokok ni,dah la baju abis berlubang LAGIPUN boleh kena kanser hisap rokok ni ..." Amaran darinya.

" Isk! Memandai je awak....mana bukti hisap rokok kena kanser..." Alasan anda.

" Ni...tengok tertulis kat kotak rokok awak hisap tu........MEROKOK MENYEBABKAN KANKER" .......Tak faham faham lagi". Bukti dari  pasangan anda.

" Oooo...Kat sini mana ada penyakit KANKER...kanser adalah! Jadi yang kena penyakit kanker tu perokok dari Indonesia je...Saya kan orang Malaysia........." Fakta anda Miahahaha.



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.