-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 16 Mei 2013

KISAH PAK AJI DAN ANAK DARA SEKSI

PEMBACA
"Aku heran ...aku pelik dengan anak gadis zaman sekarang ni........sampai segan aku nak keluar rumah".

" Kenapa pula Pak Aji......"




"Kamu tengok tuu...pakai tudung tapi pakaian ketat....mak bapak mereka tak ajar ke".
"OOoooooooo....itu menunjukkan mereka tiada kemaluan Pak Aji".

" Itulah...zaman sekarang ni anak dara dah tiada  kemaluan lagi,semua nak ditunjukkan pada orang..."

"Ala...Pak Aji pun apa kurangnya......."

" Iskkk! Tak terliur aku nak tengok kemaluan mereka tu...dosee"

" Err..errr....Pak Aji dok layan gusti pakai spenda ni camne plak...siap ada ahli gusti perempuan lagi...." 

LARIKKKKKKKK!!!!!

Hahaha, bukan penulis nak mengata...ada kala kita nak nasihat orang kita terlupa KITA JUGA ADA KESILAPAN....sekadar peringatan untuk kita sama sama perbaiki diri.......


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.