-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 31 Mei 2013

INDAH SEBELUM KAWIN DERITA SELEPAS KAWIN......ehh!

PEMBACA

Ketika kereta baru saja park, saya terlihat pasangan yang sedang menuju ke kereta di sebelah saya. Jadi saya pun berilah dia ruang untuk masuk sebelum saya nak mengeluarkan diri.

Ketika menutup pintu kereta, sempat gak saya menjeling minah kat dalam keta tu. Dengan gembiranya dia mengirai skirt labuh yang baru dibelinya. Sempat gak dia senyum kat saya. Saya pun layan la senyum sambil jeling jejaka di sebelah.

Maka senyum lebarlah saya... hahahaaaa ... gelak jab. Nape saya gelak? Nak tau apa jenis air muka lelaki tu TENSION YOUUU ... jelas sungguh tegang air mukanya. Itulah adat bila jejaka bawa gadis gi dating. Terpaksa keluar duit untuk gembirakan si dia walaupun duit tu dah paras hidung untuk sampaikan ke hujung bulan. Miahaha!!

Saya sendiri pun naik gila gi tengok pakaian yang orang siam tu jual kat depan GIANT. Murah gila beb. Skirt labuh ... fuh!!! memang cantik-cantik belaka. Dasat tuan-puan… Dapat la gak saya rembat satu maxi dress untuk dipakai buat tido... kalo tak caye cuba tanya +Dukun Pasir JOMGELAKFM .. an an an? Hehehe..

Wat jejaka... pesan saya... permintaan tu baru sikit jer... bila dah kawin nanti, lagi pening... so sediakanlah mental kamu sebelum memasuki gerbang perkahwinan. Ye ye ye..Jangan sampai seperti tajuk posting diatas.......Indah dan beri apa saja sebelum kawin, dah kawin......DERITA YOU!! 


+Editor Nur Camelia Huda 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.