-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 16 Mei 2013

ARTIS TERHAKA PADA IBU

PEMBACA
Kecoh lagi pening bila artis yang penulis tidak kenali tapi mungkin anda kenali ini mula berperang dengan ibunya sendiri. 




Hasliza Mohd
ISU PERTAMA
Ibu kepada pelakon muda Afiq Muiz, Hasliza Mohd menafikan dakwaan bahawa dia menghalau anaknya itu dari rumah mereka. Malah, ibunya bersumpah dengan nama Allah...
Eina Azman
Isu kedua.......


Eina Azman Minta Ibu Afiq Muiz Mohon Maaf
SUBANG JAYA - Pelakon baru Eina Azman memberi tempoh seminggu kepada ibu kandung pelakon Afiq Muiz, Hasliza Mohd untuk memohon maaf secara terbuka melalui media berikutan menuduhnya...

ISU SETERUSNYA
Afiq Muiz

Video Afiq Muiz Menangis Jawab Dakwaan Ibunya


Jika sebelum ini kita hanya melihat laporan dari penulisan media mengenai isu konflik dalaman yang membelenggu pelakon muda Afiq Muiz dan ibunya, Hasliza Mohd.
Kali ini, menerusi portal Murai, terdapat video yang dapat disaksikan sendiri oleh anda untuk membuat penilaian terhadap permasalahan ini.
Jika diperhatikan, Afiq agak terganggu dengan kontroversi yang melanda dirinya itu apabila isu ini bukan calang-calang apabila yang terlibat adalah ibu kandung dan adik-beradiknya sendiri.
Namun, pelakon yang dikaitkan bercinta dengan Afiq, Eina Azman pula dilihat seolah-olah ‘overshadow’ dalam video ini apabila dia kerap mencelah keterangan yang cuba diberikan Afiq kepada pihak media yang hadir pada majlis itu semalam.


Penulis lampirkan ketiga tiga berita tentang isu ini ...sebenarnya ADA BANYAK LAGI VERSI cerita tentang kisah SENSASI YANG melibatkan pelakon muda ini.

Apa yang penulis nak kongsi ialah ........kesilapan apabila meminta media menjadi orang tengah untuk menyelesaikan masalah...tetapi akibatnya menjadi lebih bermasalah KERANA MEDIA MEMANG nak sensasi........NAK KAN BERITA HANGAT........

Jadi pada penulis...isu diatas tidak akan selesai selagi pihak terbabit tidak bersemuka untuk menyelesaikan masalah mereka tanpa melibatkan media yang lebih bermuka muka ehh!! 



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.