-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 9 Januari 2013

AWASSS - TELINGA YANG TERNGANGA

PEMBACA

Kelebihan telinga ........Kita tahu dan kanak kanak yang sudah pandai bercakap pun kenal telinga, dan memang diketahui telinga berfungsi untuk mendengar baik yang buruk mahupun elok. Telinga juga tidak boleh digunakan untuk menghidu makanan atau melihat.

Tapi selain mendengar, ada lagi fungsi fungsi telinga yang kadangkala kita terlepas pandang........Contohnya 

-) Telinga ibarat tandas atau jamban, kalau tak yakin dengan fakta ni..CUBA JELASKAN DIMANA TAIK TELINGA PATUT BERADA Jika kita tiada telinga?? Miahaha

-) Telinga juga berfungsi sebagai penapis  air...tak percaya? Bayangkan kalau tak ada telinga pasti bila kita mandi air akan masuk kedalam kepala  terutama yang suka gerak gerakkan kepala semasa mandi manda.

-) Telinga juga penting untuk pendidikan anak anak dan pendidikan untuk suami atau teman lelaki yang gatal...kalau tak ada telinga anda nak tarik apa?? Tak kan nak tarik hidung atau bulu kening .........Hahaha

-) Aksesori perhiasan juga perlukan penyangkut dan telinga adalah pilihan utama untuk kita gantungkan anting anting atau subang...

-) Errr......Pasti susah nak sok sek atau psstt! psttt! Jika ada perkara sembunyi yang anda nak beritahu rakan anda, tak kan nak BISIK KAT HIDUNG?? 

-) Fakta yang mungkin selalu kita dengar atau mungkin pernah dengar..orang yang telinga besar umurnya panjang.......cer periksa telinga anda kecil ke besar?

- ) Tak ada kuih yang dinamakan telinga hindu cam kuih ni miahahaha

-) Walau pun dibolehkan, ibarat tak cukup syarat anda ambil air sembahyang jika tak gosok telinga ........

So dah solat belum?? 

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.