-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 1 Januari 2013

ADEGAN PELACUR BERSEKOLAH

PEMBACA


"Awal hari ni Dato......."

" Hahaha, sedap sangat u servis tak puas lahhh".

" Aik! Malam tadi kan dah kasi...pagi ni nak lagi ke Dato......".

"Pastilah nakkk! Nanti i tak boleh buat kerja ,lagipun i meeting pukul 2 petang .......mai la sayang".

" Dah banyak skandal dan isteri  pun tetap langgan i juga ....KUAT betul Dato ni ...hahahaha"

" I memang kuattt....dengan u saja i puasss....cepat sayangg! I tak sabarrr ,dah la malam tadi u sibuk dengan Tan Sri CHUA ....."

" Alamakkk! Emak i call laa....sekejab Dato" "

"Hello emak...camner Anis kat sekolah ok tak...Zuri risaulah takut dia ngangis ....."

" Terima kasih  Makkk! Yuran dan lain lain belanja nanti Zuri masukkan dalam akaun...oklah makk...Zuri tengah KERJA niii........"


FIKIRKAN

Tak semua ibu bapa abaikan tanggungjwab untuk menyediakan pendidikan pada anak ............ WalHAL kerja  sebagai  pelacur  ITU BALA DAN DOSA!


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.