-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 16 Disember 2012

SITUASI PALING MENYAMPAH

PEMBACA

Pernah tak anda alami situasi atau keadaan seperti dibawah ini yang memang membuatkan kita menjadi bengang dan menyampah ..sebab utamanya SAJA NAK SAKITKAN HATI....

SEBELUM JUAL KERETA ...

" Sham...aku dengar ko nak jual kereta Wira isteri ko..".
" Yap! Ko nak beli ker...."
" Tak lah.."
" Ko ada kaki tak..susah juga nak laku Wira aku tuu".
 " Kaki aku memang ada..tapi tukang beli kereta tak ada...".

SELEPAS JUAL KERETA.

" Berapa ko jual kereta ko hari tu Sham".
" Adalah dalam Rm10,000 jer laku..Sedih lak ..murah!!"
" Laaaaaaa...pasal ko tak cakap awal..aku ada member nak belii..setakat RM15,000 SENANG SENANG BEB!"
" SUDAHLAH KOO!! HARI TU AKU TANYA CAKAP TAK ADAAA!!!"

Sebelum dijual.
"Berapa ko sanggup beli jam aku ni..klasik niii".
" RM500 aku ambil ".
" HUH! aku beli pun dah dekat RM2000, ".
" Ala..tak nak jual sudahhh"

SELEPAS DIJUAL
" Makan apa ko nak makan..jam aku laku RM1000 hari tu".
" LAAAAA...Murahnya ko tolakk...kalau ko bagi aku RM2000 aku sanggup beli"......
" HUH!! ko ni jenis cakap ajeee"........

Sebelum kejadian
" Anak aku bising nak tab la..ko ada tempat murah".
" KEBETULAN! Aku ada member nak tolak Tab ....siap hadiahkan tab mandi lagi kalau ko beli ngan dia..".
" Elok tuuu......telefon lah dia ...aku nak tengok".
" Ala.....dia dah jual semalam.."
PELEMPANGGGGGGG!!!"

SEBELUM DAN SELEPAS SITUASI

" Alaaaaaaa...laptop ni kan teruk sangat rosaknya, mouse ko kena virus ni..tu pasal tak leh gerak".
" Ko leh baiki tak.."
"Bolehh...nanti aku cari perisian anti virus ".

" Iskkk!! Tak kan nak repair mouse kena bukak isi perut notebook"
" Ko jangan risaulah...aku dah biasa baiki benda ni.."

"Eh!! NOTEBOOK ko ni jenis lain sikitlah papan litar dia..nanti ko hantar kat kedai komputerlah ...pening aku...." 

HAMPEHHH!! NOTEBOOK DAH TERBARAI ISI PERUT.....Dia tinggalkan masalah macam tu saja.........

Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.