-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 18 Disember 2012

SAKIT bang...........

PEMBACA

Ada sepasang suami isteri yang baru balik dari pasar... almaklumlah.. tinggal berdua je cuti sekolah ni… anak-anak semua dok rumah nenek.. 
Selepas mereka membersihkan diri sebab tak tahan dengan bau-bauan dari pasar tadi.. dah wangi!! 
Si suami menyediakan tuala kecil untuk mengelap peluh… err.. peluh ke?? Miahaha!! .. 

meh kita ikuti dialog pasangan suami isteri ni…

SUAMI : Sayang,jomlah kita buat projek..
ISTERI : oklah bang..tak sabor no ni.. heheh..

MEREKA PUN MEMULAKAN PROJEKNYA.. JENGX3!! Triba-triba…

ISTERI : sudahlah bang,sakitlah bang....sakit. i x tahan lagilah..sakitlah..

SUAMI : alah x syok lah kalau cenggini sayang… 

ISTERI : sakitlah bang,i x larat lagi nak projek..tengok tangan ,kaki saya dah berdarah...aduh..sakitlah..

SUAMI : alah sikit je lagi....tapi sedap kan??

ISTERI :tapi sayang dah x larat..walaupun sedap tapi sakit...aduh..bang!! makin banyak darahnya bang....


Kalau anda bijak,apakah yang mereka lakukan?

tengoklah jawapannya di bawah....



JAWAPAN: MEREKA SEDANG MEMBUKA DURIAN...tak baik blue-blue ye… ahaks!!

.........
                    Editor  Mysury  Nur


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.