-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 22 Disember 2012

MASALAHNYA CUMA TAYAR........

PEMBACA

...........Sebelum Perjalanan balik kampung

"Tayar baru 4 bijik berapa.......tak nak yang mahal sangat.........

"Ade...Ade...ni.......jenama TOYO , murah pun murah...Lu tau ka itu dulu bekas MB Selangor Khir Toyo pun pakai tayar ni...mauuu".

" Oklahhh....I nak pergi makan sekejab........".

.................Perjalanan balik kampung

" Eh! Apsal kereta ni nak ketepi ajeeee".

"Berentilah banggg...tengok apa masalahnya".

" Macam mana tayar ni pancit pulokkkkkkk!! Dah la hari Ahad ...Hampeh tull !".

" Laaaaaaa...tayar spare kan ada bang...tukar duluu".

" Kereta kita mana ada tayar spare sayang oiiii.......kan abang dah ubahsuai letak Home Teater kat belakang tuuuu.........."

"Itulahhhhhhhhhhh...NUR DAH PESAN BANYAK KALIIII......

- Nak beli tayar tengok BETUL BETUL ,kita tak tahu tayar tu ok ke tidak walau baruuu...

-Tengok masa pemasangan tayar dilakukan...jangan tinggal dan percaya sangat ,manalah tahu mekanik tu tersilap ke terlupa keee........

- JANGAN beli tayar tergesa gesa......esok nak jalan jauh ....baru sibuk nak beli hari nii........

-JANGAN BALIK HARI AHAD! Kedai semua tutup, kalau berlaku kerosakan jadi macam nilahhhhhhhh...lagi satu abang tu suka beli barang barang penting macam tayar ni kat tempat jauhh.....Konon nak jimat, murah....Kan susah nak GANTI KALAU ROSAK CENGGINI.....Bukan dapat jimat dah...dah jadi LUMAT !! 

Sekian Pesanan Nur untuk kesekian kalinya .........Aku hanya mampu diam sambil memerhatikan tayar yang disirami air HUJAN ...aku menjeling anak anak yang termenung, kerana TAYAR SEMUA TERGENDALA!!   
Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.