-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 18 Disember 2012

KANTOI : NOKIA AKU HILANG

PEMBACA
Selesai solat Isyak, Muhyidin dilihat termenung di atas tangga surau. Kepalanya tergaru garu mencari sesuatu. Aksinya dilihat oleh Imam Mazlan lalu ditanya 

" Kenapa kamu ni Yidin? ".

"Nokia saya hilang Imam..........Hampeh tuull".

" Laa......sabarlah anggap tu dugaan, syukurlah yang hilang Nokia bukan motor kamu..Letak mana".

" Saya tinggal kat sinilah tok Imam...tak kan nak bawa masuk surau plak.."

" Kamu punnn...memang la hilang kalau letak kat luar ni...Saya fahamm...memang telefon ni kadang kala akan ganggu tumpuan kita nak solat dengan kusyuk, kan lebih baik KAMU OFF KAN SAJA TELEFON tu dan simpan dalam poket , siap solat on lah balik...tapiii kalau dah tinggal kat sini CUAI NAMANYA TU YIDIN".

" Tapi masalahnya.......tak kan saya nak letak dalam pokek....orang kata apa plak nanti Tok Imam".

"Kamu niiiiiiiiiii....ni saya pun bawa telefon semasa solat tapi masa solat saya off laa.." Kata Imam Mazlan sambil tunjukkan telefon Nokia miliknya.

"Tapiiiiiiiiiiiii....Nokia saya tu bukan telefonnnnnnnnnnn..."

" Laaaaaaaaaa pulok dahhh!! Abis tu apaaaa??""

"INIIIIIIIIII ............
                               .


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI 
APA SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.