-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 15 Disember 2012

KANTOI 18xx: TERPAKSA NYOROK DALAM TANDAS

PEMBACA

Memang dah lama Karim mengajak Sulaiman untuk melawat Putrajaya bagi menunjukkan sendiri betapa unik dan peliknya Putrajaya .Sebulan jugalah Sulaiman mengumpul duit ,tak tahan dia mendengar cerita Karim betapa hebatnya Putrajaya....Sulaiman nak tengok sendiri!!

Sesampai nya Sulaiman dan Karim di Putrajaya ,mereka terus melawat dan bersiar siar di sekitar Putrajaya dengan berjalan kaki. Nasib baik cuaca hari ni tak panas dan mendung,jadi tidaklah berpeluh dan penat sangat mereka bersiar siar sambil melawat kawasan di Putrajaya.

Menjelang tengahari....Karim mengajak  Sulaiman berehat sebentar untuk makan. Sambil makan disatu restoren tepi tasik, mereka melihat gambar gambar yang dirakam dan diambil oleh Sulaiman. Setelah membayar makanan  mereka meneruskan lagi melawat kawasan seterusnya .

Triba triba perut Sulaiman memulas mulas....dia terkemut kemut cuba menahan sisa perut yang hampir nak terkeluar.. Kebetulan Karim pula berada di gerai belakangnya..dia perlu segera uruskan urusan perutnya terlebih dahulu. Laju Sulaiman berlari menuju ke tandas ...terkial kial dia mencari syiling sebelum dibenarkan masuk oleh penjaga tandas.

Masuk saja dalam tandas..Sulaiman tidak tunggu......ahh!! Dimana pula tempat peyangkut seluar niii......?? Tak sempat nak fikir.....Sulaiman teruskan hajatnya sambil memegang seluarnya. Legaaa!!! Sempat dan berjaya juga Sulaiman mengawal istinjaknya kali ni.

Hampir 5 minit..Sulaiman tekun beristinjak......telefonnya berdering..pasti Karim yang telefon ni..dia tahu Karim mesti risau takut dia sesat. Sulaiman terkial kial mencari telefonnya didalam kocek sluar..KEDEBUSSS!!! Hpnya jatuh kedalam mangkuk tandas! Tergamam Sulaiman sebentar.....tapi sepantas kilat juga dia menyeluk dan mengambil telefonnya dari dalam mangkuk tandas ..malangnya berganda..seluar Jean Levis 501 yang dipakainya pula terjatuh diatas lantai yang dipenuhi dengan air dari paip yang dipasangnya.......SULAIMAN BENAR BENAR TENSION!!! NAK MENJERIT !! Diambilnya seluar yang sudah lencun basah itu..Dia TERMENUNGGG....Apa nak buat niiii....??

Orang ramai yang keluar masuk tandas menyemarakkan lagi marah Sulaiman..dia rasa nak lempang saja siapa yang nak buang air kecil dan besar waktu ni..hatinya benar benar panassssss..waktu kecemasan dan kecederaan macam nilahhhhhh orang ramai nak masuk tandas.....HUH!!!

Sambil berfikir....Sulaiman cuci Hpnya yang mendapat aksesori tambahan iaitu...tuttt!! Dia dah hilang rasa geli kerana geram!! Dia mula perah seluarnya yang basah ituuu......Sulaiman sarung seluarnya dalam keadaan basah itu dengan hati yang masih bengkek......TRIBA TRIBA SULAILAM TERASA SESUATUU......

AHHHHHHHHHHHH!!! AKU LUPAAAA NAK BASUHHHHHHHH!!! Sekali lagi Sulaiman buka seluarnya berhati hati ...dia dah makin panassssss...dia terpaksa cuci pula seluarnya kali ni akibat KELUPAAN DAN KECUAIANNYA MEMCUCI SELEPAS ISTINJAK TADI......

Sulaiman diammmmmmm...dia tak tahu apa lagi nak buattt.....nak keluar waktu ni seluarnya basah kuyup......SULAIMAN TERPAKSA BERTAPA DALAM TANDAS TU .....puas dia memanaskan seluarnya menggunakan pemetik api ...sambil menyumpah dia berkata dalam hati untuk sedapkan hatinya....ada juga untungnya MEROKOK NI.....

Karim yang diluar turut gelisah....dia risaukan keadaan Sulaiman..dia telefon tapi Sulaiman tak jawab..akhirnya......Karim mati akal..!!akhirnya Karim terpaksa telefon keluarga Sulaiman di KAMPUNG untuk memaklumkan kehilangan Sulaiman di Putrajaya......

HATI HATILAH SEMASA DITANDAS......SEKAMPUNG BOLEH SUSAH DISEBABKAN KECUAIAN KITA SEMASA BERISTINJAK......Miahahahaha
Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.