-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 25 Disember 2012

IMPOSSIBLE.. CAN DO IT?

PEMBACA

BOLEH! Perkataan yang menggambarkan perasaan mampu atau dapat sesuatu dengan melakukan menggunakan kudrat atau AKAL untuk dimiliki, kemudian menikmati dengan satu kepuasan hingga terbit REAKSI bangga dan megah.

Semua kehidupan ada PERASAAN boleh yang nak menjadikan idaman atau cita-cita tidak mustahil digapai. Dengan perancangan atau spontan sesuatu yang dihajati sama ada KEBAIKAN atau keburukan boleh dimilik.. Dengan izinNya.

Berperassan BOLEH mesti SEBOLEH-BOLEHNYA berusaha untuk dapat melalui KEBOLEHAN sama ada bakat, kepandaian, kelicikan waima kebodohan sebagai panduan kecapi HAJAT.

Boleh berperassan BOLEH adalah satu KEBOLEHAN yang MEMBOLEHKAN seseorang BERSEMANGAT dan berfikiran BOLEH berjaya..

MEMBOLEHKAN orang lain rasa boleh adalah kebolehan yang saya rasa BOLEH.

IMPOSSIBLE pernyataan makna ketidakbolehan atau mustahil tapi tak mustahil atau boleh diubahsuai ertinya menjadi I'M POSSIBLE yang membolehkan berperasaan boleh.

Boleh mustahil TANPA kebolehan dan BOLEH tidak mustahil jika boleh diusahakan. takdir Mustahil, diubah tapi tak mustahil MENCIPTA takdir.

Boleh disematkan sebai KALIMAH jati diri yang membolehkan perasaan atau perasaan insan SEJATI dilubuk roh hati menjalani hidup sebelum NADI berhenti dan mati menuju alam ABADI.

TIDAK MUSTAHIL BOLEH MENGUBAH YANG BAIK MENJADI TERBAIK... INSYAALLAH....


         Editor  Mysury  Nur


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.