-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 26 Disember 2012

EDISI KANTOI LARI SETEMPAT

PEMBACA

Dua orang pelajar yang sedang belajar sedang berbincang.

" Ingat!! Tahun ni kita nak ambil SPM...kena tingkatkan prestasi dan daya usaha".
" Aku setuju..Azam baru aku tahun niii...mesti dapat 8A punya...tapi camnee?"
" Macam nii....apa kata kita ambil kelas tambahan".
" Kali ke dua aku setuju...Kita bertiga masuk kelas tambahan...mesti dapat 8A lahh!".
" Apa pendapat ko Adam? Bagilah pendapat untuk berjaya dalam SPM nanti".
" Akuu tak nak joinlah kelas tambahan..."
"Iskkkkkk!! Ko ni tak ada semangat nak berjaya dalam pelajaran langsung.  
" Aku setuju kali ke tiga, memang Adam ni tak ada semangat pembelajaran, mesti mak bapak ko bangga kalau dapat 8A..." 
"AKU TARGET 8E.....tak apelah koranglah belajar ...target aku ni tak belajar pun gerenti dapat 8E.............


Dua penternak Ayam sedang memikirkan masalah mereka

"Telur banyak bulan ni...tapi pekerja pulak susah". Rungut Pak Leman.
" Samalah...sampai tidur dengan telur ayam aku dibuatnya." Kata Pak Kudus.
" Eh! Esok kita gi Bandfar nak? ".
" Kenapa pulokk! Keje banyak lagi ni..? "
"Aku ingat nak kongsi dengan ko beli mesin Cuci telur."
" Alaa...apa susah, kita pergi mohon kat Jabatan Pertanian aja.....percuma".
" Boleh dapat ke? Aku dah tak tahan ni..telur makin hari makin banyak".
"ALAAAAAAA...APA SUSAH SUSAH NAK CARI MESIN CUCI TELUR bagai, aku setiap malem telur aku bini aku cucikan...tak kecoh punnn!! Triba triba Mat Temper datang menyampuk menyebabkan dia diHADIAHKAN DUA BIJI TELUR DIHADI OLEH Pak Leman dan pak Kudus .......


Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.