-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 30 Disember 2012

APA KEBENDA PULOK NI?

PEMBACA

Ada Dua masalah, anda cuba selesaikan.

Sukan, kita semua tahu ada pelbagai jenis sukan dalam dunia ni baik yang dipertanding dalam kejohanan dunia ataupun tidak. Ada jenis jenis sukan yang melibatkan perseorangan dan ada juga jenis sukan yang memerlukan pasukan. 
TETAPI ......Ada satu benda ni yang memang sudah ada pada setiap ahli sukan yang bertanding dalam apa jua acara.  JARANG SANGAT ADA AHLI SUKAN yang tidak ada BENDA NI ,kecuali dia dianugerahkan kelebihan oleh ilahi.

BENDA ni amat penting pada setiap ahli sukan,tanpa benda ni sesuatu kejohanan atau pertandingan yang dijalankan tidak akan membawa apa apa makna. Seorang pelari terpantas seperti Usain Bolt pun akan SIA SIA pecutan lariannya jika TIADA BENDA NI....Sebuah pasukan bola hebat seperti Manchaster United pun tak mampu memang jika tiada benda ni.... SEDANGKAN SEMUA PEMAIN bola Manchester United mahupun Usain Bolt sudah pun memiliki BENDA NI........Tetapi mereka dan semua ahli sukan perlukan BENDA NI?? 
Apakah bendanya?? 

Dapat jawab?? Hahahaha.....Sebelum diberi jawapan............CUBA CARI BINATANG APAKAH YANG SEDANG BERSELINDUNG DISEBALIK POHON KAYU INI?? Ransangkan mata anda ...jangan hidung anda



Jawapannya.......TEKAN CTRL + A 

1) Mata

2) Zirafah

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.