-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 15 Disember 2012

18SX-AWAS LELAKI HILANG TERUNA

PEMBACA


Selama ni banyak artikel yang memaparkan TEKNIK DAN TIPS NAK TAHU GADIS ATAU WANITA ITU MASIH DARA ATAU TIDAK.....Jarang sangat ada tips yang menunjukkan LELAKI ADA TERUNA ATAU TIDAK? 
Tapi tak pa.. kita bongkar sama sama nak tahu PAKWE, KEKASIH ATAU TUNANG anda itu MASIH TERUNA ATAU TIDAK....Miahahaha 

1) Cuba kumpul kengkawan dan cuba berbincang bab bab hubungan kelamin..jika kekasih anda macam berminat nak tahu dan berminat dengan topik yang anda bincangkan itu dia masih TERUNA.....Jika SIDIA buat BIASA SAJA ATAU TUKAR TOPIK LAIN..itu tunjukkan dia "DAH TAHUU" ...dan er..er..er..tiada teruna! 

2) Lelaki yang ada Teruna akan mudah terangsang dengan aksi aksi yang menghairahkan..dan berminat untuk tahu dan lakukan aksi seterusnya, Tapi yang tiada Teruna anak mengambil masa dan lebih BERDISIPLIN dalam aksinya, ada step dan langkah ...tidak terburu buru......

3) Aksi malam pertama juga boleh jadi faktor penentu..jika dia CEPAT TEGANG DAN CEPAT TERSEMBUR sebelum waktunya macam kata Sinonim Anim....Memang dia teruna lah tu..tapi awas..ada juga lelaki yang ada masalah KURANG POWER...

4) Warna Zakar pun boleh memainkan peranan, tapi ini untuk yang sudah kawin saja, yang belum kawin jangan pula SIBUK SIBUK NAK TENGOK hahaha!! Dimaklumkan jika warna kepala zakarnya merah kemerahan maka masih suci lah alat sulit si dia itu,tapiiiiiiii jika dah sedikit ke hitam hitaman dan ada pula cacat sikit pada kepala zakarnya.....sah!! U memang tak terunaa!! Tapi kalau suaminya NEGRO CAMNEER? 

5) Er.........Er........jika kadar air mani yang dikeluarkan itu banyak dan melebihi piagam bangsa bangsa bersatu ....faham faham ajalah....kalau setitik lebih saja bak kata Sinonim Anim......Memang anda perlu soal SIASAT SUAMI ANDA.....Jeng jeng!!

Ahaks...............Larikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

Editor  Mysury  Nur

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.