-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 4 Ogos 2011

LAWAK: MJ, Besar

PEMBACA

{al-kisah sepasang suami isteri yg baru berkahwin}


Suami: sayang..cer tengok ni...

Isteri: hurmm..tak cukup besar la bang..(dgn muka hampa!)

Suami: laa..macam ni pun masih tak cukup besar ke?abes tu sayang nak yg macam mana lagi?(bertanya dalam nada kecewa)

Isteri: emm..kalau boleh tentu lah sayang nak YG BESAR YG PANJANG MENJADI IDAMAN..setiap wanita pasti inginkan sebegitu...

Suami: baik la sayang,nanti abg bawa sayang pergi satu tempat tu..kita jumpa Wah Chan..dia pasti tak kan mengecewakan sayang..pilih la yg besar mana yg panjang mana pun..abg relakan..

Isteri: woww!sungguh ke ni bang?abg tak kisah ke..abg tak marah ke?(seolah2 tak percaya dgn kata2 si suami tp senyuman tak lekang di bibir :-))

Suami: demi kasih dan cintanya abg pd sayang,apa saja abg turutkan..janji sayang mendapat kepuasan dan kegembiraan...

Isteri: terima kasih abg..sayannggg abg!nampaknya raya tahun ni boleh la sayang bergaya sakan dgn GELANG dan RANTAI EMAS dari Wah Chan ni!!he he he

Suami: (berkata dalam hati..selagi tak dapat yg besar yg panjang,bukan pompuan la namanya)


~Sekadar hiburan...layannz


sinacmusic/shanim shajlo

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.